Co si myslím o Valentýnu

15:05

Vím, že Valentýn byl už téměř před týdnem, ale nevadí. Jaký mám vlastně na tento svátek názor? Říká se, že je to svátek všech zamilovaných, svátek lidí, kteří se mají rádi a tak. Na tom není rozhodně nic špatného, vždyť každý potřebuje lásku.  I tak se z toho stal neskutečně komerční svátek, jehož hlavním účelem je aby obchody se sladkostmi a květinářství vydělali co největší množství peněz.

Co si ale myslím je, že to, že máte druhého rádi, nebo ho milujete by se mělo dokazovat během celého roku a ne jenom jeden den v roce právě proto že je nějaký Valentýn. Proč to tak je? copak se lidi nemilují celý rok? přece když s někým žijeme nebo chodíme, tak je to proto, že ho milujeme celý rok a ne právě jen 14. února. To je asi i jeden z důvodů, proč jsem nikdy tento svátek nebrala tak nějak vážně.

Je dost možné, že se to všechno změní, až i já budu patřit mezi zadané lidi, ale zatím to tak není a stěžovat si nemůžu. Někteří lidé propadají depresi z toho, že jsou samy, ale nechápu důvod, speciálně u lidí v mém věku. Vždyť jsme mladí a to, že nutně v 16 letech nemáme přítele nebo přítelkyni neznamená, že budeme celý zbytek života sami. Tak proč mít kvůli tomu deprese. Svět se nezboří. Přiznávám, že být mě tak o deset let více, tak už bych z toho byla asi smutná, že všichni někoho mají a já ne, ale do toho mám ještě daleko. Zatím si užívám to, že jsem sama. Možná to zní divně, ale doufám, že mě chápete.

Kdyby to bylo na mě, udělala bych to tak, že bych místo svátek zamilovaných říkala svátek lidí na kterých nám záleží. Pak bych mohla dát něco své kamarádce, mamce, taťkovi nebo komukoli dalšímu aniž by to někomu připadalo divné. Vždyť všechny tyhle lidi určitým způsobem milujeme. Naši Valentýna nikdy neslavili, letos nám mamka všem upekla dort a udělala večeři, protože nás má ráda. Samozřejmě, že má. Ale dává nám to najevo po celý rok, ne jen jeden den.

Jak už jsem zmínila na začátku, je to hlavně komerční záležitost. Lidé utrácí peníze za dárky, které kolikrát vlastně ani nechtějí. Když už teda bych měla nějaký takovýhle svátek slavit, tak bych to udělala bez dárků, jen bych chtěla s tím dotyčným strávit pěkný večer nebo odpoledne. Rozhodně bych nepožadovala nějaké drahé dárky. O tom to není.

Co si myslíte o Valentýnu vy?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Súhlasím s myšlienkou, že Valentín je skôr komerčný sviatok a slúži na to, aby obchodníci zarobili. My ho s priateľom neoslavujeme, to že sa ľúbime si dokazujeme celý rok:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)