Jak jsem zavítala do kina

11:41

Už začalo září, což je strašně smutné, protože musím jít už v pondělí do školy a že by se mě nějak chtělo, to se opravdu říct nedá :D. Komu by se taky chtělo po dvou měsících prázdnin? No každopádně o tom dneska nechci psát.

Nejsem úplně takový ten kinotyp, myslím tím takového toho člověka, který chodí do kina často. Od začátku února jsem tam nebyla a teď světe div se během dvou týdnů hned dvakrát. Divný. A právě o mých dvou návštěvách bude dnešní článek.

PO STRNIŠTI BOS

Začneme prvním filmem, na který jsem ani původně nechtěla jít, ale mamka to vymyslela, tak jsem si řekla proč ne. Docela na něj byly i dobrý recenze a jak jsem říkala v kině jsem dlouho nebyla, tak jsem šla. 

Děj: Edu Součka, jeho maminku a tatínka už známe z filmu Obecná škola. Nyní jsme však v Protektorátu, kdy je rodina osmiletého Edy donucena vystěhovat se z Prahy na venkov k příbuzným. Městečko, kde chlapec dosud trávil jen prázdniny, se nyní stává jeho domovem. Mladá městská rodina se musí přizpůsobit novému prostředí a také soužití pod jednou střechou s tetou a jejími příbuznými, což zahrnuje i velmi přísného dědečka. Eda má před sebou nelehký úkol: najít a obhájit své místo v místní klukovské partě, jejíž svět je naprosto odlišný od jeho městského. Čeká ho cesta k hledání odvahy, ale také k nečekaným rodinným tajemstvím, která vyplouvají na povrch. Svět dětí a dospělých se sbíhá v hledání odvahy a hrdinství. I v nelehkých dnech války může být totiž nejtěžší prokázat odvahu vůči vlastní rodině. (zdroj)


A co na to říkám? osobně se mi ten film líbil, bylo to takový nenáročný. Obecná škola je sice mnohem lepší, ale že by tento film byl špatnej říct rozhodně nemůžu. Pokud máte rádi filmy z války, tak na to určitě běžte. Podruhé bych asi nešla, ale nelituju toho, že jsem to viděla. 



LOGANOVI PARŤÁCI

Na tenhle film jsem šla ještě víc neplánovaně, než na ten první :D. A to tento čtvrtek. Poslední srpnový den a kamoška píše: co kdyby jsme vyrazili do Brna? říkám, proč ne. Cestou jsme si i říkali, že bychom mohli jít do kina, ale že úplně nevíme na co. Prvně jsme přemýšleli o filmu s Tomem Cruisem, jenomže ho hráli až navečer a to nám neseděla doprava. Tak jsme šli na Loganovi parťáky.

Děj: Bratři Loganovi žijí v úplném zapadákově, nemají peníze, nemají práci a na krku mají rodinnou tradici smolařů a looserů, která na jejich jméně sedí už téměř sto let. Jméno Logan je v tomhle kraji synonymem pro prohru. Říká se, že bratři Loganovi jsou idioti. Jimmy Logan se rozhodne otočit konečně kolo štěstí a ukrást 14 milionů dolarů během největšího a nejslavnějšího automobilového závodu v Americe. To je slušná suma peněz, a proto potřebuje do party svého bráchu s jednou rukou, musí dostat z vězení místního odborníka na loupeže všeho druhu, odborníka na počítače a všechny ty internety a další pomocníky. Vypadá to jako naprosto šílený nápad, ale výhodou natvrdlých lupičů je, že si všichni myslí, že jsou... natvrdlí. (zdroj)


Líbilo se mi to. Bylo to něco úplně jiného než Po strništi bos, ale tak to je jasný. Mám ráda, tenhle druh filmu, navíc tam hrál Channing Tatum :D. Opravdu na to, že jsme na to šli jen tak, tak si myslím, že jsme to trefili dobře. Není to úplná pecka, ale špatný to taky není. 






You Might Also Like

11 komentářů

  1. Na Svěráka se chystam. Moc mi ceske filmy tohohle typu nesedí ale o tomhle se mluvi tak pozitivně ze do nej asi nakonec půjdu. Vidím to tak ze zítra kdyz je ten patek a ja mám krátkou praci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Film vyzerá naozaj zaujímavo :) Počula som o ňom už dávnejšie, možno pozriem :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nejsem úplně ten typ člověka, který by nějak často chodil do kina, letos jsem tam byla snad jen jednou hned v lednu :D Úplně mě asi žádný z filmů neláká, ale ten první bych někdy docela ráda viděla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok ! :) Ja celkom často chodím do kina, podľa mňa je to super relax,keď je vonku škaredo. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden film nepoznám, no v kine som nebola teda už poriadne dlho :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Po strništi bos by som si rada pozrela :) je fajn, že ste šli do kina neplánovane, spontánne akcie majú čaro ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok ! :) Tieto filmy som ešte nevidela, ale zaujali ma, takže si ich pôjdem pozrieť v najbližšej dobe :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Kamarádka byla na tom filmu Po strništi bos a hrozně si ho chválila :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný blog co mě baví! Loganovi partáci mě docela lákají, asi zkouknu, díky za tip. Beru odběr (jako Janina Pálková) a pokud koukneš ke mě popřípadě vezmeš taky odběr, budu moc ráda :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)