2 most beautiful beaches on Lefkada

10:25

Jak jístě víte, Řecko miluju a jestli mám vybrat nejkrásnější řecký ostrov na kterém jsem kdy byla, tak je to za mě rozhodně Lefkada, navštívili jsme ji s našema před 8 rokama a zanedlouho poté jsme se tam museli vrátit, protože je to prostě krásný. Minule váš článek na tipy co navštívit na Tenerife bavil, tak jsem si říkala, že by i tohle mohlo být fajn. Léto už nám pomalu končí (bohužel), ale kdo ví, třeba se budete inspirovat při výběru dovolené na příští rok :).

1. Porto Katsiky
Asi nejznámější a opravdu nádherná pláž, myslím, že se umístila i na dobrém místě v žebříčku nejhezčích pláží na světě. Nachází se na západním pobřeží, takže si rozhodně musíte půjčit auto, ale opravdu to stojí za to. Přijdete na ni po schodech, kterých je kolem 100, takže šlapat to pak nahoru po celém dni ve vlnách je docela fuška :D. Jedinou nevýhodou je, že je zde poměrně hodně lidí, ale není to úplně nesnesitelné. 




2. Egremni
Sousedka výše zmíněné Porto Katsiky, která není o nic méně krásná a jako bonus, zde není tolik lidí a jsou zde velký vlny :). Osobně jsme si měli radši. Také se na ni schází po schodech, tentokrát jich je přes 300 :D a stejně jako na Porto Katsiky je za vámi jen skála a žádné hotely ani nic podobného. Moře je krásně průzračný a ta modrá barva je až neskutečná, když trefíte pěkné počasí (jakože ve většině případů trefíte) a díváte se na ni zezhora, nevíte, kde končí moře a kde začíá obloha :). 



Určitě pokud se vypravíte na Lefkadu a rozhodnete se prozkoumat západní pobřeží (jako že byste měli :) nezapoměňte si s sebou vzít z domu slunečníky, hodně vysoký faktor a taky pořádnou zásobu pití. Lehátek na půjčení je tam jen pár, jsou docela hodně drahé, proto bych vám doporučovala tohle. A opalovací krémy jsou nutností, sama jsem se tam strašně spálila, takže vím, o čem mluvím :).

Napiště mi, jestli jste někdy byli na Lefkadě, nebo jinde v Řecku a užíjte si posledních pár dní prázdnin :). 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. To vypadá naprosto kouzelně, hned bych se tam jela podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla v Řecku na ostrově Kos. Už to jsou skoro čtyři roky a já na to moc ráda vzpomínám. Už, když jsem tenkrát odlétala, věděla jsem, že se do Řecka ještě minimálně jednou podívám :)

    http://elisminarova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Obě dvě pláže vypadají naprosto božsky! ♥ Já jsem nikdy v ŘEcku nebyla, ale kdybych se tam někdy chystala, tak Lefkada bude určitě jedno z těch TOP míst, kam bych chtěla jet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, na Lefkadu ráda vzpomínám, při výletě na tyto pláže jsem byla úplně unešená!

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelný fotky :) taková místa miluju....

    OdpovědětVymazat
  6. O tomto ostrove som ešte nepočula, ale fotky sú kúzelné, Grecke ostrovy sa mi veľmi páčia a tento nevyzerá byť ani až tak preplnený :)
    The Noela

    OdpovědětVymazat
  7. Grécko je láska, to súhlasím :) Lefkadu som ešte nenavštívila, ale po tomto krásnom článku o tom budem uvažovať, pretože pláže vyzerajú priam božsky! prekrásne miesta :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. krásne pláže, Lefkadu raz plánujem tiež :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)