What I eat in a day #5

9:22


Vítám vás u dalšího what I eat in a day článku. Jak si užíváte prázdniny? (teda pokud je máte). A jaké je vaše nejoblíbenější letní jídlo? :) 

SNÍDANĚ: ovesná kaše s meruňkami a kouskem raw tyčinky od Bombusu

OBĚD: maso v paprikové omáčce, pečené brambory a zelenina

SVAČINA: rybízová buchta 

VEČEŘE: polníček, tofu a fazole. avokádo, kečup 




You Might Also Like

8 komentářů

  1. Vše vypadá super :)
    Prázdniny sice mám, ale mám praxi, takže nic no :D A nejlepší letní jídlo - MELOUN a borůvková zmrzlina <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj, mňam :D Môj jedálniček je doma dosť podobný :)
    A moje najobľúbenejšie sú v lete určite marhulové alebo slivkové zemiakové knedle s tvarohom alebo strúhankou. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jídla vypadají skvěle! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta rybízová buchta mě navnadila a teď mám na něco chuť :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moje najobľúbenejšie letné jedlo sú určite sladké raňajky. Cez leto mám najviac času si ich urobiť pestré a bohaté. A jasné že dyňa nesmie chýbať!!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kaše vypadá skvěle, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle! Ovesnou kaši miluju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)