Goodbye July

13:12


Půlka prázdnin je za náma a strašně rychle to uteklo, ale já si říkám, že mě ještě půlka prázdnin čeká, že je to ještě dobrý #stayoptimist. Shrnutí června jsem nějak zazdila, ale věřte mi, že se tam nestalo nic moc zajimavého, takže jste o nic nepřišli :D. 

Akce
Začátek prázdnin byl ve znamení poutě u babičky a s tím i spojené zábavy, která se podle mě podařila na jedničku, až na řetízkáč, ze kterýho se mě nedělá moc dobře :D. 
Rozhodně dovolená u moře, kterou jsme letos strávili na Krétě (článek). Konečně se mi uvolnilo místo v počítači, takže vám sem k přikládám i krátké video :). Týden uběhl jako voda a mě se vůbec nechtělo zpátky, což se mi myslím že ani nedivíte, komu by se taky chtělo. 
V červenci jest také poprvé navštívila Poděbrady, o kterých jsem vám už také psala článek.


Jídlo
U moře a obecně v léte sním snad tunu melounu :D. Nekecám. Je to nesmírně osvěžující a strašně mi to chutná. Obecně léto je pro mě takové období ovoce - borůvky, jahody, nektarinky, meruňky, to je moje. Kdybych ale měla vzít nějaké konrkétní jídlo, tak asi ovesná kaše, kterou sem si během července dělala poměrně často. Nejlepší je, že chutná dobře i studená.

Drink
Jahodové mojito. Poprvé jsem ho ochutnala právě na Krétě a okamžitě jsem si to zamilovala. Na klasické mojito jsem nikdy moc nebyla, ale tohle bylo tak neskutečně dobrý, že jsem to zvládla za dovolenou 3x. Vážně mi to moc chutnalo.


Novinka
S kamarádkou jsme byly vyzkoušet trdlosorbet od Trdlokafe. Chystaly jsme se na to už nějakou dobu a konečně jsme se k tomu dostaly. A pocity? Daly jsme si to napůl, protože jsme se bály, že to bude moc velký a že každá svůj vlastní nesníme. Skutečnost byla taková, že to bylo docela i malý, takže každá bysme svůj úplně na pohodu zvládli. Sorbet mi moc chutnal a jelikož miluju kokos tak i trdelníkový kornoutek měl u mě úspěch.


Zážitek
O tomhle vám musím napsat, stalo se to na Krétě když jsme se rozhodli, že vyzkoušíme, jmenovalo se to Tubes a vypadalo to jako takový nafouklý kruh s opěradlem na jedné straně, který táhl člun po moři. Byli jsme na tom s našema už asi před 7 rokama a vím, že to bylo docela drsný, každopádně jsme na to šli znovu a já si říkala, že to přece nemůže být tak strašný, když jsem to zvládla před 7 rokama. Myslím si, že vzhledem k tomu, že jsme teďkom byli už všichni velcí, řidič člunu si to vyloženě užíval a když chtěl poslední zatáčku udělat extra, já se neudržela, jednou rukou jsem se pustila a dopadla sem přímo na bráchy, v první chvíli jsme myslela, že jsem mu něco zlomila, nebo minimálně vyrazila dech. Naštěstí byl v pohodě. Teď už se tou všichni smějeme, ale v ten moment to moc příjemný nebylo :D.



You Might Also Like

9 komentářů

  1. Krásně sis červenec užila :) Můžu se zeptat k tomu trdlo - je v tom nějak daná čokoláda nebo tak? Někde jsem totiž četla, že ten trdelník je vylitý čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, určitě sis to užila ;)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. na kréte som ešte nebola, ale túžim ju navštíviť! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že si si skvelo užila celý Júl! :) Naozaj to ušlo veľmi rýchlo .. :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Trdlosorbet zní srandovně :D :) Ale vypadá to na pěkně kalorickou bombu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nejvíc mě zaujalo to jahodové mojito. To bych taky chtěla ochutnat, musí to mít božskou chuť. A nad tím trdelníkem se zmrzlinou přemýšlím už dlouho, že si ho někde dám, ale zatím jsem to nikde nestihla, tak snad to do konce léta ochutnám :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. melón a mojito je na leto základ! pekný článok aj fotky :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek :) na Krétu bych jednou chtěla určitě zavítat.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)