Lookbook | what I wore on Crete

16:03

Dneska si ještě zavzpomínáme na naši dovolenou na Krétě a to tentokrát v outfitovém článku. Samozřejmě celý den jsem byla v plavkách, nebo v kraťasích, to spíš až ne večeře jsem se snažil oblíct trošku slušněji. Napiště mi, kterou outfit je váš favorit a co nejraději na dovolených nosíte vy :). 

DRESS: Mango | SHOES: Baťa

OVERAL: C&A | SHOES: Tamaris

DRESS: New Yorker | SHOES: Converse

T-SHIRT, SHORTS: New Yorker | SHOES: Deichman

CROP-TOP: H&M | SKIRT: New Yorker | SHOES: Tamaris 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Mně se nejvíc líbí asi hnedka ty první šaty, ale všechny outfity jsou povedené :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké outfity :) nejvíce se mi asi líbí první šaty

    OdpovědětVymazat
  3. Velice se milíbí ten druhý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ve všech outfitek jsi hot as fuck. Ale! Asi ten overal na druhým je pro mě nejvíc top.


    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné outfity, moc se mi líbí to modré tílko u posledního outfitu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Outfity sú veľmi pekné a vyzeráš elegantne :) Ja som na dovolenke kvôli horúčavám bola oblečená len v športovom, nemala som veľmi chuť niečo kombinovať.. :D

    Wear the Confidence

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pekne saatickky a moc pekne outfity. Slusi ti to. V tom prostredi je hned i oobyc oblleceni bomboovy.

    OdpovědětVymazat
  8. Prvý outfit sa mi páči asi najviac :) Tie sandálky sú veľmi pekné

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě první a druhý outfit se mi líbí nejvíc, já nejradši na dovolené nosím lehké šatičky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)