What I want to say

10:12


Můj blog bude mít brzy roční výročí od založení a mě je strašně líto, že jsem nevydržela, celý rok pravidelně přídávat články. 

Téměř čtyři měsíce jsem se tu neobjevila a strašně mi to chybělo. Proto jsem se rozhodla, že se vrátím. I když nevím, jestli se to dá takhle přesně říct, jsem ve třeťáku a musím říct, že je mnohem těžší než jsem čekala že bude. Nechci se vymlouvat na školu, protože kdo chce, tak si čas najde a já bych si to taky našla, ale upřímně jsem neměla vůbec nápady na články, neměla jsem myšlenky na blog a ten čas v tom hrál taky svou roli. 

Rozhodně se budu snažit přidávat alespoň jeden článek za týden a vážně doufám, že se mi to podaří zrealizovat, protože blog je něco, co mě opravdu baví. A myslím si, že bych později hodně litovala, kdybych s blogem sekla. Přeci se říká, že člověk má dělat to, co ho baví. A to je taky důvod, proč píšu dnešní článek.

Určitě mi napište, jestli jste někdy taky měli takovouhle ,,krizi" a jak se vám povedlo ji překonat. Jinak, kdo chodíte do školy, tak přeji pevné nervy, protože se nám blíží pololetí je toho, víc než dost. Ale to zvládneme :). 

Maris.

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Blog, který píši teď, mám teprve dva měsíce, takže krize se zatím nekonala :D V minulosti jsem ale už pár blogů měla a přestala jsem je po čase psát, protože jsem vždy ztratila motivaci a tu krizi jsem zkrátka nepřekonala.
    Držím Ti palce, co se týče blogování. Ať Ti to dlouho vydrží. :)

    Můj malý sen

    OdpovědětVymazat
  2. Nápady a inspiraci prostě buď máš a nebo nemáš. Asi každý zažije takové období. Až tě něco inspiruje, piš. Psát z donucení je o ničem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! Přesně tímhle jsem se řídila už od začátku. Bohužel někdo to tak nevnímá a radši bude psát z donucení, protože si nastavil, že každou středu (whatever) vydá článek a přes to vlak nejede!

      Vymazat
    2. Máš naprostou pravdu, myslím si, že když člověk nemá nápady, náladu nebo tak, tak si má dát pauzu a nějak si utříbit myšlenky. A když zjistí, že mu psaní chybí a že ví, o čem bude psát, tak se má vrátit :) jak jsi řekla, psaní z donucení je o ničem.

      Vymazat
  3. Tohle vracení se k psaní znám. Měla jsem rok a půl blog a pak jsem se rozhodla přestat, protože se stal takový zlom v mém životě a já na psaní neměla ani pomyšlení. A teď jsem zase začala a i když mám minimální dosah (kde jsou ta čísla, která jsem kdysi měla...), úplně cítím, jak mě to zase chytlo a chci se do toho světa blogování zase nějak začlenit. :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám úplně stejné pocity, tak snad se nám bude dařit :)

      Vymazat
  4. poznám to, aj keď, u mňa nešlo o nedostatok inšpirácie, ale skôr času celkového. Ale treba robiť tak ako píšeš, keď je chuť a baví ťa to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zatím naštěstí žádnou takovouhle krizi neměla, spíš s časem to je vždycky ke konci školního roku těžší :D Ale všechno se dá nějak udělat :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super, že sa opäť vraciaš, no nezabúdaj, že blog je predovšetkým tvoj koníček a zbytočne si z toho nerob ťažkú hlavu :) Neurob si z toho, čo máš rada nutnosť

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. Jééj, jaká náhoda, že jsem narazila na tvůj blog :D Doteď si pamatuju, jak jsme spolu blogovaly, když in byly witch xDD Každého někdy chytne krize :) Jak píšou holky, psát nucené články je o ničem ;) až tě něco napadne, tak o tom napiš :) jo a k té škole, i když to asi nechceš slyšet, ale bude to horší a horší :D i když já s blogováním začala v době maturit a teď jsme s blogem přežily i zkouškové a konečně se mu můžu naplno věnovat :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jsem si vybavila to období blogů o Witch, úplně jsem na to už zapomněla, ale teď si mi to pěkně připomněla :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)