New Year, new me? | new year resolution

10:46

,,You will never change your life until you change something you do daily. The secret of you success is found in your daily routine." 

Nový rok přímo vybízí k tomu, abychom si dávali novoroční předsevzetí, avšak jen málo lidí je nakonec dodrží. Letos připadl první den nového roku na pondělí, lepší načasování na novoroční předsevzetí si člověk snad ani nemůže přát.

Ačkoli jsem zastáncem toho názoru, že člověk může začít s nějakou změnou kdykoli během roku a nemusí čekat na začátek měsíce, týdne, popřípadě právě na nový rok, něco do sebe to přeci jenom má. Lidem to dodává něco jako motivaci, že už se konečně změní. Ovšem co si budeme povídat, ve většině případů jejich odholání skončí hned se začátkem února, ti odhodlanější vydrží do začátku března a pouze zlomek u toho opravdu zůstane. Nebyla jsem vyjímkou.


Každý rok si dávám předsevzetí, každý rok si říkám, že se to tentokrát už změní a že u toho vydržím. No většinou patřím přesně mezi tu skupinu lidí, co to vzdá někdy v půlce února a až je říjen nebo listopad tak akorát přemýšlím nad tím, jaké by to bylo, kdyby to v tom únoru nevzdala a pořád v tom pokračovala. Řekla jsem si dost. 

Letos je to jiné, dala jsem si nějaká předsevzetí, ovšem jsem to pojala jinak, než předcházející roky. Rozhodla jsem se, že budu postupovat po malých krůčcích a dělat malé změny, aby to pro mě nebyl takový skok a abych si na to zvykla. 

Moje malé předsevzetí:
  • alespoň 3x týdně přečíst dvě stránky z knížky předtím, než půjdu spát
  • zařazovat do jídelníčku více zeleniny a ovoce
  • snažit se jíst více ryb a obecně mořských plodů
  • zkoušet různé nové recepty a zařazovat častěji do jídelníčku veganské jídlo

Jak jste si mohli všimnou, většina věcí se týká jídla. Jídlo mě baví, ráda zkouším různé kombinace (někdy i docela netradiční), zkouším nové recepty a čekám co z nich výjde. Letos bych se chtěla stravovat trošku zdravěji. Ale článek věnovaný jídlu a obecně tomu jak jím, nejím a o co se snažím, bude zas někdy příště :).

Dáváte si novoroční předsevzetí? Podaří se vám je dodržet?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Blé mořské potvory :D loni jsme je měli s přítelem v Benátkách a za mě teda neee :D Jinak mé přecevzetí se týká hlavně lidí, se kterými bych se zase ráda viděla, jídla, cestování a blogu :) no a v neposledné řadě také dodělat 1. ročník vš. Těším se na článek o tom, jak budeš jíst zdravěji! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Dúfam, že ti tvoje predsavzatia vydržia čo najdlhšie. Ja som si povedala, že sa budem zameriavať viac na seba a na svoju budúcnosť.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  3. Já už si novoroční předsevzetí nedávám žádná, nikdy jsem je nedokázala dodržet a spíš mě to pak zbytečně stresovalo :) Tvoje předsevzetí se mi ale líbí, určitě je lepší postupovat po malých krůčcích, tak je větší pravděpodobnost, že se ti předsevzetí podaří dodržet :) Držím palce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem si říkala, že když to zvolím strategicky, tak to půjde :D děkuju :)

      Vymazat
  4. Právě jsem objevila tvůj blog a jsem za to moc ráda! přesně s tebou souhlasím ohledně změn a předsevzetí a taky si ráda k novému startu pár realistických vždy vymyslím. Je podle mě super se po pár měsících ohlédnout a podívat se na ten kus odvedené práce. Tak přeji hodně štěstí s dodržováním těch co jsi napsala, myslím, že jsou super! :)

    Simply living

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)