Kuřecí prsa se zeleninou a kokosovým mlékem

15:31


Je úterý a zbyvá posledních pár dní do uzavření známek na první pololetí. Ve škole už mámš docela klid, nejhorší to bylo v pondělí, kdy jsem psala dva zásadní testy, oba mně rozhodovaly o známce. A mám obrovskou radost, protože jsem je oba zvládla dobře a tím pádem, budu mít i tu lepší známku. Jednalo se o fyziku a chemii a myslím, že se nebudete divit, když vám řeknu, že tyhle dva předměty nepatří zrovna mezi moje oblíbené :D. Každopádně jsem ráda, že budu mít první pololetí třeťáku za sebou a řekla bych, docela i úspěšně.

Aby jsme se ale dostali k samotému článku. Dnes mám pro vás receptový článek. Tento recept vznikl úplnou náhodou, když se taťka po cestě z práce stavil pro kuřecí prsa a mamka usoudila, že bychom taky jednou mohli mít teplou večeři. Já si sice teplé večeře dělám skoro každý den, ovšem zbytek rodiny je spíše zvyklý na rohlíky apod. Navíc si mamka zrovna ted den koupila novou pánvičku, takže ji potřebovala vyzkoušet :D.


Celé kouzlo v tomhle jídle je kokosové mléko, které tomu dodá takovou zvláštní exotickou chuť. Byly jsme vážně překvapené, jak dobré to bylo. 

Ingredience (6-7 porcí):

- větší cibule

- 1kg kuřecích prsou
- sůl
- pepř
- sojová omáčka
- fazolky
- různé druhy papriky
- kokosové mléko (kokosová alternativa smetany od Alpra lze taky skvěle použít)

Postup:
Nejprve si nakrájíme cibuli a lehce osmahneme na pánvi. Poté přidáme na kousky nakrájené kuřecí maso, která osolíme, opepříme a zaleje troškou sojové omáčky. Až je maso z obou stran udělané, přisypeme fazolky a nakrájené různé druhy papriky. Dusíme 10-15 minut, dokud nám papriky nezměknou. 
Poté vypneme vařič a přilejeme kokosové mléko (tuhou část). Pečlivě všechno promícháme a můžeme podávat.

Doporučené přílohy: špagety, rýže, rýžové nudle

Tip: pokud nemáte zmíněnou zeleninu, zkuste ji nahradit pórkem a mrkví, uvidíte, že vás výsledek příjemně překvapí :).



You Might Also Like

7 komentářů

  1. Kokosové mléko moc nepoužívám, ale chci začít! Vypadá to moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá úžasně! Hned bych si dala :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Podobne si sama pripravujem často a je to veľmi chutné :)
    Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam! S kokosovém mlékem to neznám, ale ráda vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vyzerá úžasne! Kokosové mlieko som ešte veru ani nemala :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)