Last one, the best one?

17:25

Můj poslední měsíc v roce byl vážně nabitý nejrůznějšíma akcema, událostma a návštěvama. Jsem ráda, že leden je takový klidnější. Chtěla bych vás provést tím, jak můj prosinec vypadal, co se událo a tak podobně. Uvěřte si nějaký čaj, nebo si vemte něco dobrého, protože to bude hodně dlouhý článek. Tak pojďme na to :).


Hned 1.12 měly Rybičky 48 koncert v Brně v divadle Radost. Vzhledem k tomu, že je mám ráda a znám od nich dost písniček, jsme se s holkama domluvily, že bychom mohly jet. A bylo to super. Rozhodně toho nelituju a řadím to mezi nejpovedenější koncerty obecně, na kterých jsem kdy byla. Zazpívala jsem si a byla jsem vážně moc spokojená. Z celé kapely sršela energie a bylo vidět, že si celý koncert užívají stejně, jako publikum pod nimi. 


Následující den se konala Mikulášská zábava v nedaleké vesničce od té naší, je to už taková tradice. I přes to, že jsem byla den předtím na koncertě, nemohla jsem si ji nechat ujít. Přiznám se, že se mně tam ze začátku moc nechtělo, ale kamarádka mě přemluvila a potom jsem byla vážně ráda. Nebylo tam moc lidí, rozhodně míň, než je na Mikulášské zvykem, ale skupina byla dobrá, takže jsme si to užily. Hráli netradiční písničky na zábavy (Skyfall, Rolling in the deep apod.), což byla příjemná změna. 

8.12 jsem už po třetí tento rok navštívila brněnské vánoční trhy. Je to taková tradice a v předvánočním čase prostě svařák a trdelník nesmí chybět. Nedokážu si bez toho to čekání na Vánoce ani představit. Doma jsme dělali vánoční výzdobu. Ladili jsme to do zlato-stříbrno-bílo-červené, jak můžete vidět na fotkách. Poslední roky nemáme klasicky kulatý adventní věnec, ale myslím si, že to ničemu nevadí. 



Jedna z největších událostí připadla na datum 15.12 a to, že moji tři kamarádi slavili narozeniny (dva osmnáct a jeden dvacet jedna). Určitě si dokáže představit, jak to tam vypadalo :D. Dlouho jsem přemýšlela, co jim koupit za dárek, protože flašku donese každý. Nakonec jsme s kámoškama vymyslely, že jim upečeme dort. Myslela jsem si, jak to bude v pohodě, ale dalo nám to zabrat. Vybraly jsme dvoupatrovej čokoládovej a nakonec se nám povedl. Pečení dohromady zabralo kolem šesti hodin, ale výsledek pěknej a dokonce byl i dobrej :D. U kluků sklidil úspěch, takže účel splnil. 


Od malička miluju Vánoce a všechno s nimi spojené - vánoční výzdobu, pečení cukroví, nakupávní dárku. Jsem přesně ten typ, co sní nejvíce cukroví do Štědrého dne a pak na ně už vůbec nemá chuť. Máte to tak taky? Dárky jsem letos měla nakoupené tak nějak akorát včas, takže žádnej stres ani nic podobného se nekonalo. Štědrý den jsem jako každoročně strávila koukáním na pohádky, pitím kakaa a jedením cukroví. 
Poprvé v životě nebyl na štědrovečetní večeři kapr, ale losos a byla to tak nejlepší volba, co jsme mohli udělat. Vážně to bylo výborný. Štědrý den u nás probíhá každý rok stejne: kolem páté hodiny večeře, která trvá okolo půl až třičtvrtě hodiny, následně jdeme s bráchou vyhlížet Ježíška a pak zazvoní zvoneček a nastává rozbalování a radování se z dárečků.




Na druhý svátek vánoční jezdíme každý rok k babičce a tak to bylo i letos. Štěpánská na Štěpána je druhá prosincová zábavová klasika, takže plán byl jasnej. A rozhodně se to povedlo. Možná (určitě) to bylo i tím, že nás tam byla velká parta děcek. Užili jsme si to všichni.

A na závěr největší akce celého prosince - Silvestr. Můj Silvestr by se dal shrnout do jedné věty: doslova jsem se protancovala ze starého roku do toho nového. Vážně. Tancovala jsem pořád, zpívala jsem pořád a strašně moc jsem si to užila. Měla jsem kolem sebe jak rodinu, tak nejbližší kamarády a podle mého, lepší oslava nového roku být nemohla. 

Určitě mi dolu napiště, jaký byl váš prosinec, co pěkného jste našli pod stromečkem a také to jak jste oslavili příchod nového roku.

Zároveň bych všem chtěla opožděne popřát jen to dobré, ať jste všichni zdraví, protože to je ze všeho nejdůležitější, hodně úspěchů v blogování a také v osobním životě a buďtě šťastní! :) 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Moc pěkné fotky :) Líbí se mi i ten malý kousek co vidím z vybavení bytu na fotce :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to si mala teda ozaj dosť pestré! :)) asi som jeden z mála tých ľudí čo vždy strávi posledný mesiac učením :/
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne ozdobeny stromek! Co pod nim bylo k Vanocum?

    Muj blog
    http://www.shop-it.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)