OBLÍBENOSTI: Leden

15:55

Dneska jsem si převzala pololetní vysvědčení. Musím říct, že dopadlo lépe než to na první pohled vypadalo.

První měsíc v novém roce uplynul a s tím přichází i článek s oblíbenostma. Musím říct, že tenhle v lednu jich bylo opravdu hodně (nebo alespoň na mé poměry hodně :D). Oblíbila jsem si různé věci ať už v oblasti kosmetiky nebo jídla. Snad vám dodám nějakou inspiraci :). 

Jídlo a pití:
Začneme jídlem a pitím. Jelikož většinu času piju jenom vodu, divím se, že sem vůbec tu kategorii zařazuji. Ale vážně jsem si oblíbila čaj od Biogeny s příchutí brusinka a dračí ovoce. Vážně mi moc chutná i přesto, že nejsem fanoušek ovocných čajů. 

Jako další určitě musím zmínit Rýžovou kaši Nomina, kterou miluju už několik měsíců a mám již druhé balení. Zkoušela jsem i jáhlovou, avšak mě neoslovila tolik, jako ta rýžová. Mám ji ráda, už jenom z toho důvodu, že je rychlá na přípravu, což uvítám zvláště v úterý a ve středu, kdy jezdím na nultou hodinu. Kaši prostě zalijete ohřátým mlékem nebo vodou, přidáte ovoce a je to. I složením se mi líbí.
Nejraději ji mám s vanilkovým sojovým mlékem z Dm, ale je dobrá i s jakýmkoli jiným.

A jako poslední RAW tyčinky od Bombusu. Zbožňuju všechny. Nejraději mezi všemi mám příchuť Cacao&Coconut, proto když jsem se dozvěděla, že je udělali novou v proteinové verzi, rozhodně jsem to uvítala a musela jsem ji vyzkoušet. A vzhledem k tomu, že se dostala do oblíbeností, asi je vám jasné, že obstála. Miluju spojení kakao a kokos a vzhledem k tomu, že mám docela problém s dodržováním denního množství bílkovin, je to pro mě naprosto ideální :).


Kosmetika:
Co se kosmetiky týče, mám tu pouze pečující kosmetiku. Dekorativku mám taky ráda, ovšem nic jsem si zatím neoblíbila natolik, aby vám o tom měla potřebu říct. 

Začneme s tělovým mlékem od Victoria Secret, které jsem letos našla pod stromečkem. To tak strašně nádherně voní, že tomu ani nemůžu uvěřit a ještě navíc to neskutečně dlouho vydrží. Používám je po sprchování a ještě několik hodin poté, je to pořád cítit. Vážně je to skvělý.

Přejdeme k nejlepší věci na světě a to je Super Kokos & aloe vera. O co jde. je to kokosový olej s aloe vera a je to geniální. Mám poměrně problematickou pleť a jedině tohle mi pomáhá. Může to znít divně, že na mastnou pleť dávám olej, ale věřte mi. Mezi tím, když to používám a nepoužívám je opravdu znatelný rozdíl. Natírám si obličej večer větší vrstvou a poté ráno úplně tenoučkou vrstvičkou, na kterou následně natřu svůj normální krém.

Další oblíbenost se bude týkat vlasů. Mám vlasy do půli zad, takže ne úplně krátké a přece jenom co si budeme povídat, potřebují nějakou tu péči. A co rozhodně může doporučit je Exquisite Oil od Matrix. Vyzkoušela jsem olejíčku na vlasy už nespočet, ale tenhle je rozhodně na vrcholu pyramidy. Vlasy jsou po něm krásně hebké a přitom nezanechává mastný film. Jako bonus ještě krásně voní. Prostě ideální.

A zavrčuji to sprchovým mýdlem/gelem s mořskou solí. Popravdě ani pořádně nevím, jak to nazvat, protože to není ani mýdlo, ani sprchový gel. Prostě taková mírně tekuto-tuhá část, která má v sobě sůl, takže funguje jako peeling. Pokud jste mě pochopili, tak vám gratuluju :D. Na kůži je to přijemné a je je to také přijemná změna oproti klasickým sprchovým gelům. 




You Might Also Like

14 komentářů

  1. victorias secret telové mlieko mám aj ja a fakt, že veľmi dlho vydrží ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tú ryžovú kašu sa už dlho v obchode pozerám. Bála som sa toho lebo moc nemusím tieto instantné veci pretože vo veľa cítim umelinu ale pravdepodobne by som jej mala dať šancu
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda jáhlové vločky moc chutnají :) Více něž rýžové :) A bombus mi nechutnají, ale domácí ano, nechápu proč :D :D Každopádně nedám na domácí dopustit a také to člověka výjde mnooohem levněji :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V sobotu odjíždím na hory a právě chci nějaké ty domácí tyčinky vyzkoušet, tak pak ti dám vědět, jestli překonaly ty od bombusu :D

      Vymazat
  4. Tyčinky od Bambusu naprosto miluju, jsou strašně dobrý a ani složení nejde nic vytknout :) Docela si mě nalákala na kaši od Nominy, chci omezit pečivo a tohle by mohla být vhodná alternativa k snídani :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na snídani na ni nedám dopustit, rozhodně vyzkoušej a dej mi pak vědět, jak jsi s ní spokojená :)

      Vymazat
  5. Victoria Secret milujem, všetko od nich tak krásne vonia ! ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  6. Nejaký krém alebo telový sprej od Viktorky by som chcela vyskúšať <3 Každý si chváli ich vôňu. A nie je nič krajšie, keď aj po niekoľkých hodinách cítiš z pokožky krásnu vôňu krému :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Wau tak ta VS má překrásné balení! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článok, produkty sú super najviac ma zaujala tá kniha :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju k vysvědčení! Docela mi už chybí mít pololetní prázdniny :D. Victoria`s secret kosmetiku miluju i já! Hlavně ty tělové spreje :).

    OdpovědětVymazat
  10. Kaše od Nominy mám taky hrozně moc ráda :) druhy střídám :)
    Ale je to fakt super na rychlé snídaně, když člověk zrovna nestíhá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, čaj z dračího ovoce... Tento sice neznám, alevšechny co jsem měla byly úžasný :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)