Page 1-31 of 365 | my January

11:47

První měsíc nového roku je za náma a já nemůžu ani uvěřit tomu, jak rychle to uběhlo. Říká se, že leden je pro školáky a všeobecně studenty nejhorší, protože se píšou písemky, končí první pololetí, nebo je zkouškové. Jinak to nebylo ani u nás. Bylo to opravdu docela náročné a jsem vážně ráda, že už je to za mnou. Článek s oblíbenýma věcma za leden si můžete přečíst tady a ted pojďme na celkové shrnutí uplynulého měsíce.


Jak jsem na tom s předsevzetím? Musím říct, že jsem na sebe pyšná. Zeleninu zařazuji k obědu a večeři pravidelně, alespon 100-250g, což je pro mě jako pro člověka, který byl schopný nejíst zeleninu celý týden opravdu úspěch.
Co se veganských jídel týče, tak to se mi také daří poměrně dobře. Pokoušela jsem se upéct dva veganské moučníky z čehož jeden dopadl dobře a ted druhý ani tak ne. Ale chybami se člověk učí, ne? Moc jsem si oblíbila luštěniny a nedokážu si už představit, že bych je pravideln nezařazovala do jídelníčku. 
Ještě musím říct, že jsem si zamilovala ryby a to konkrétně tuňáka s lososem. Nejraději je mám na večeři a jim je opravdu na hodně způsobů.
Jediná část, co se mně zatím nedaří, je čtení knížek. Nějak jsem se k tomu moc nemohla donutit, ale věřím tomu, že se to zlepší. Musím přečíst povinnou knížku do politologie, takže je to budou takové dvě mouchy jednou ranou. 

Kdybych měla shrnout akce v lednu. No moc jich nebylo. Snad jediná - Stužkovací ples na naší škole. Chodím na gympl a čtvrťáci měli stužkovák, na který jsem se poprvé za tři roky, co gympl navštěvuju, odhodlala jít podívat. Úplně můj šálek kávy to nebyl. Měli to pěkně zorganizované, tombola byla také dobrá, ovšem já nejsem moc plesový typ. Mnohem radši mám zábavy, nebo akce, kde se hraje víc moderních písniček, na kterých nepotřebujete někoho do páru :D.

Jednu takovou zajimavosti ale mám. Prosinec byl nabitý všema různýma akcema se kterýma bylo spojeno i poměrně velké množství alkoholu. Teda alespoň na mě (ano vím, že bych ještě vůbec neměla pít :D). Proto jsem se rozhodla, že si dám v lednu něco jako takový detox a celý měsíc nebudu vůbec nic pít. Splnila jsem to na výborou, opravdu jsem neměla jedinou kapku alkoholu a nemůžu si to vynachválit. Rozhodně budu takovéhle měsíce do roka zařazovat častěji, protože to mému organismu jedině prospělo.

Začaly mně jarní prázdniny a zrovna dneska odjíždím na hory, tak sledujte můj instagram, rozhodně tam budu přidávat nějaké fotky. Jedeme tam do středy a ve čtvrtek večer jedu zase pryč, tentokrát pouze s mamkou, ale neřeknu vám kam, to bude překvapení :). 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Taky bych potřebovala zařadit nějaký měsíc bez alkoholu, zní to dobře! Ne že bych pila nějak moc (já teda už nějaký ten pátek můžu), ale třeba zrovna tady na Erasmu je nějaká party každý víkend, hrůza :D Moc si užij hory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to člověku jenom prospěje :) děkuju :)

      Vymazat
  2. Já jsem teď několik měsíců nemohla pít, protože jsem brala léky, na které se nesmělo pít a taky jsem si to nemohla vynachválit :) Já jsem sice na alkohol nikdy moc nebyla, ale sem tam jsem si vínko dala, teď už jsem si tak odvykla, že vlastně ani na něj vůbec nemám chuť a radši si dám něco jiného :)
    Užij si hory! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že jsi se odhodlala být leden bez alkoholu, spousta lidí se ho nedokáže vzdát. Já nepiju vůbec a je mi skvěle! :D Velká šikula, že plníš takhle přecevzetí, věřím, že i v knížkách se polepšíš!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak skvělý, když tě někdo pochválí, děkuju :)

      Vymazat
  4. My na plesy chodíme s kamarádkami a na tanečním parketu pak blbneme a jestli máme nebo nemáme partnera je nám dost jedno :D
    A na podzim jsem taky zkoušela nepít a docela mi to šlo, ale je fakt, že k Vánocům už mi to začalo chybět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Vánocům alkohol prostě patří, ale nic se nemá přehánět :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)