The mountains are calling and I must go

8:16

Jak jistě víte, byla jsem na horách. Konkrétně od soboty do středy. Mám totiž jarní prázdniny a letos je mám rozdělené do dvou částí, kde jsem teď už jistě víte, pokud mě sledujete na instagramu. A jaké teda hory byly? Skvělý. Ačkoli se mně strašně líbí snowboardy a učím se na něm, letos jsem zvolila lyže. A teď se už pojďme podívat na našich 5 dní na horách konkrétně den po dni.


1. DEN
První den jsme měli jediný cíl - dojet do místo a to do Krkonoš do penzionu Marienka. Vyjeli jsme kolem 3/4 na 10 a o půl třetí jsme již byli na místě. Penzion se nacházel přibližně dva kilometry od Pece pod Sněžkou. Spalo nás 6 v jednom pokoji, ale v pohodě jsme se tam vešli. Co se jídla týče, měli jsme polopenzi. Cestou jsme se ještě stavili na oběd v Jánských lázních. 
Po večeri jsme se rozhodli, že zkusíme večerní lyžování. Nebyla jsem na něm snad 7 let a bylo to skvělý. Jeli jsme na sjezdovku právě do Pece a skvěle jsme si to užili. Dvě hodiny (19:00-21:00) byly tak akorát. Kolem 11 večer jsme se ukládali ke spánku, abychom měli dost sil na lyžování.



2, 3 a 4. DEN
Lyžovací dny probíhali všechny hodně podobně, proto jsem se rozhodla shrnout je takhle pospolu. V každém sice bylo něco zvláštního, ale základ byl stejnej. Vstávali jsme tak, abychom kolem půl 9 šli na snídani a kolem půl 10 odcházeli směr svah. Chodili jsme půl kilometru ke svahu, protože autem tam nemělo cenu jet. Musím říct, že dojít tam v těch lyžarských botech byl docela hnus, ale nic, co by se nedalo přežít. Cesta tam byla vždy příjemnější než cesta zpět. 

3. den - Celý pobyt jsme měli krásné počasí, jen právě v pondělí odpoledne ne. Kupovávali jsme si celodenní a celý den bylo vždy krásně, ale tenrokát se odpoledne zatáhlo, byla mlha, strašně foukalo a sněžila. Mě osobně to přestalo bavit, protože celý den se mi špatně lyžovalo, tak jsem na ostatní počkala u Jegr stánku (ale pouze s čajem a horkou čokoládou :D) Po tém co jsme se vrátili z lyžování mně děcka (brácha, bratranec a sestřenice) vytáhli bobovat nad penzion, kde byl pořádně prudký kopec. A to bych samozřejmě nebyla jí, kdyby si něco neudělala :D. Narazila jsem si levou kyčel a pravej loket, ale nic strašnýho, každopádně modřiny tam mám. Byla jsem tak vyřízená, že jsem usnula hned po večeři, což znamená okolo 20:00.

4. den - Můj nejlepší lyžovací den. Jezdilo se mně skvěle a vzhledem k tomu, že bylo -12° zůstával sníh pěkný i do odpoledních hodin. Vážně jsem si poslední lyžovací den strašně moc užila, vydrželi jsme tam až do zavíračky a na pokoj jsme přišli úplně vyřízení, zmrzlí, ale spokojení.


5. DEN - POSLEDNÍ
Nasnídat se, sbalit, opustit penzion a směr Jánské lázně a sáňkařská dráha. Kdo jste to nikdy nezkoušeli a budete mít možnost, určitě to zkuste. Je to skvělý zážitek a doufám, že budu mít to štěstí to zkusit ještě někdy. Můžete si půjčit boby (250,- což se hodně, ale tak zážitky něco stojí no), koupíte si lístek na lanovku, která vás vyveze nahoru a pak si jen sednete na sáně a jedete 4 km mezi zasněženýma stromama. Prostě nádhera. I poslední den jsme měli štěstí na počasí, svítilo sluníčko.



Celkové shrnutí
Rozhodně jsem si celé hory užila. Penzion byl krásný čistý, snídaně formou švédského stolu, kde jste si mohli vybrat pečivo, jogurt, sýr, šunka, med a prostě taková ta klasika. Večere byly servírované, vždy měli dvě části (polívka, hlavní chod/hlavní chod, dezert), dávali opravdu velké porce, tak jsem odcházela úplně plná. Vařili vážně dobře. I Krkonoše jsou nádherné, řekla bych, že to jsou snad nejhezčí hory v Česku. Co bylo trošky špatný, tak že tam bylo strašně moc němců, ale to se dalo čekat. Každopádně už se těším na příští rok.


You Might Also Like

12 komentářů

  1. Páni,opravdu krásné fotky. Hory ti závidím! :) a ty boby bych si taky hned půjčila :D

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá tak krásně :) já ti tak závidím, jela bych hned :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne naozaj, hneď by som sa zbalila a išla :)
    Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Já bohužel tenhle rok na hory nepojedu, tak se aspoň můžu kouknout na krásné fotky:D. Muselo to tam být super!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju snídaně formou švédských stolů! :D A ta dráha na boby musela být užasná podle fotek :) Moc mě těší, že sis hory takhle krásně užila :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Ja zimu absolútne nemusím ale vždy sa mi páčila tá zasnežená krajina. Hlavne fotky krajiny v zime sú na nezaplatenie. Také krásne ako máš aj ty :)

    KLAUDI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zasněžená krajina se mi taky moc líbí :) jinak mám mnohem raději léto, než zimu :)

      Vymazat
  7. Do Krkonoš jedu příští víkend a teď se těším ještě víc :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to si užij, doufám, že budeš mít pěkné počasí :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)