TRAVEL: Benátky

12:10

,,These are streets where poems were written, where stories were born, where people have loved."


Nikdy bych nevěřila, jak jsou Benátky nádherné město. Druhou polovinu jarních prázdnin jsem strávila právě tam a jsem za to neskutečně šťastná, protože mě to vážně hodně překvapilo. Celé Benátky se skládají ze 118 ostrovů a veškerá doprava má lodní podobu. Dokonce i záchranka nebo pohřební služba, což mě hodně překvapilo. 

Dřív jsem si myslela, že všechno co je v Benátkách k vidění je Dóžecí palác, náměstí Sv. Marka a hodinová věž. To byla ovšem velká chyba, protože mají o moc víc co nabídnout. Hned na náměstí se nachází nádherná bazilika a ani ostatní části hlavní části Benátek po památkové stránce rozhodně nestrádají. Pokud milujete kulturu, architekturu a památky obecně, bude to pro vás jako ráj, ale i ostatní si přijdou na své. To se nebojím.





Každá ulička má své kouzlo, určitě přejdete nespočet malých mostů a uvidíte opravdu hodně gondolí - lodě typické právě pro Benátky. Ovšem dá se zde i velmi snadno ztratit, protože všechny uličky vypadají hodně podobně a některé jsou i dost úzké. 

Další nádherná památka, která určitě stojí za zmínku je most Rialto v samém srdci Benátek. Je to opravdu velká stavba vedoucí přes hlavní kanál. Denně se tam pohybuje strašně moc turistů. 

Během našeho pobytu probíhal také v Benátkách Karneval, který trvá tři týdny a končí den před popeleční středou - tudíž je to pohyblivý svátek, ale tomu jsem se rozhodla věnovat samostatný článek.






You Might Also Like

9 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Benátky sú nozaj nádherné, s tým musím len súhlasiť, mne sa tam tiež veľmi páčilo ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera.. byla jsem tam jako malá, pamatuju si maximálně tak spoustu holubů :) Měla bych si to trochu osvěžit a zase vyrazit.

    OdpovědětVymazat
  4. Benátky som navštívila v lete, a bolo to čarovné :))

    OdpovědětVymazat
  5. V Benátkách takhle nabalení? :D My tam byli na konci srpna a hrozný teplo :D Památek tam opravdu bylo požehnaně :) Nejvíce se mi líbilo právě toulání uličkama :) A když se narazil na zajímavý podnik, skočili jsme si tam na jídlo :) Na článek s karnevalem se těším :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě na začátku v května je tam kolem 9-11 stupňů, takže žádný teplo :D ale lepší, než aby mrzlo :)

      Vymazat
  6. Do Benátek se chci jednou strašně moc podívat! :) Super fotky a máš krásný blog. :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tam jsem ještě nebyla, pořád čekám na nějaký ten vhodný okamžik, hlavně bych chtěla vidět ten karneval ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)