Restaurace u Zběhlíka

14:05

Možná jste o téhle restauraci už slyšeli, možná také ne. Jedná se o restauraci v malé vesnici Čistá kousek od Litomyšle, kterou navštívil Polreich s pořadem Ano, šéfe.

Restaurace je zajimavá především díky tomu, že jde vaří pouze z bio potravin k penzionu patří i něco jako mini farma, kde můžete vidět prasata, kozy, husy, kuřata a vše, z čeho je jídlo v restauraci připravováno, což beru opravud jako velké plus.

Otevřeno mají od čtvrtka do neděle, takže během prvních tří dnů v týdnu, se tam ani nedovoláte. 

Co se jídla týče, bylo to vážně moc dobré. Já si dala krůtí prso s dýňovo-bramborovým pyré a bazalkovou omáčkou a bylo to vážně moc dobré. Porce velká. Ceny jsou sice vyšší, ale odpovídají kvalitě. Prostředí je moc pěkné, no ostatně posuďte z fotek, některé místnosti mně připomínali spíš zámek, než restauraci.

Restaurace je součástí penzionu, tudíž se zde dá i ubytovat, s tím ale skučenost nemám. Rozhodně vám můžu tuhle restauraci doporučit, pokud nejste vegani, tak si určitě přijdete na své. I pro vegetariány zde byly nějaké možnosti, jaké jídlo si objednat. 









You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jéj vyzerá to tam pekne :)) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, to mám víceméně za barákem :D Litomyšl mám asi 15 minut :) O této restauraci už jsem slyšela, ale ještě jsem tam nikdy nebyla :) Opravdu to vypadá jak na zámku a nachystání toho jídla? To se jim opravdu moc povedlo! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Reštaurácia vyzerá veľmi esteticky a príjemne, nehovoriac o jedlách, pri ktorých sa mi hneď pustili slinky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam to vyzerá nádherne! A aj jedlo vyzerá božsky :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)