Květákové karbanátky

14:17


Dneska jsem tu opět s receptovým článkem a to na jednoduché, zdravé a hlavně strašně dobré květákové karbanátky. Jejich příprava je opravdu velice lehká a zabere vám přibližně 30 minut + pečení. Jsou vhodné i pro vegetariány a jako oběd jsou naprosto ideální. Díky tomu, že základní surovina je květák, můžete jich sníst opravu velké množství :D. A kdo by nechtěl. 

Takže pokud nemusíte mít nutně na oběd maso a máte rádi květák, tak rozhodně vyzkoušejte. Věřte mi, neudeláte chybu :). 

Ingrediance (21 karbanátek):
 - květák
 - 5 stroužků česneku
 - 100g tvrdého sýru
 - 3 lžíce ovesných vloček
 - vejce
 - sůl
 - kurkuma
 - olej
 - (mléko)

Postup:
Květák, česnek a sýt si nahrubo nastrouháme a dáme do mísy. Přidáme vejce a ovesné vločky. Všechno pečlive promíchíme a počkáme chvíli, až se vše spojí dohromady. Přidáme sůl a kukrumu (opravdu na nic nezapomeňte, nejenže dodá karbanátkám barvu, ale je to velmi zdravé koření) a opět pořádně promícháme. Podle potřeby přidáme mléko (měly by se nám dařit dělat placičky, které se nerozpadají.
Na plech dáme pečící papír a kabanátky na něj naskládáme. Každou potřeme troškou oleje. Pečeme na 180° 45 minut. 
Můžeme jíst i samotné, ale doporučuji jako přílohu bramborovou kaši. 



You Might Also Like

9 komentářů

  1. Vyzerá to dobre,hoci ja moc ´květák´ nemusím,ale tak určite by som niečo takéto ochutnala a obzvlášť,ak by k tomu bolá tá kaša,pretože tú milujem :) . Super recept!
    Lifelover

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, mňam vyzerá to užasne, si šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem je dělala a jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Recept jsem si uložila a určitě karbanátky vyzkouším :) Děkuju za recept :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře, květák mám ráda, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle miluju :) dělám spíše placičky a to jen květák,mouka,vajicko :D a kořeni

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, tak toto bych zvládla jíst i jen tak :D Vypají skvěle! Květák mi moc chutná :) Vždycky se snažím, abych toho jídla měla hodně :D Je to pak skvělý pocit!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)