My favorite instagram accounts

15:12

Myslím, že skoro každý má v dnešní době instagram, nebo o něm přinejmenším slyšel. Sledujeme nespočet lidí a obdivujeme jejich instagramové účty, stejně jako lidé sledují nás. Instagram mě baví, beru ho jako zdroj inspirace ovšem nezapomínám na to, že jej nelze pokládat za realitu. Dneska bych se s vámi chtěla podělit o moje nejoblíbenější instagramové účty.


Zoella (@zoella)
Určitě jste o ní alespoň někdy slyšeli. Tahle mladá úspěšná a sympatická youtuberka se pyšní i hodně sledujícími na instagramu. Osobně mám její instagram ráda, líbí se mi jaké fotky tam přidává a hlavně je na všech fotkách strašně pozitivní.


Aspyn Ovard (@aspynovard)
Další youtuberka, která mi je nesmírně sympatická. I její manžel Parker je super a ať už její fotky na instagramu, nebo videa na youtube patří mezi moje oblíbené. Hodně cestuje a hodně mě baví její fotky z cest.


Sarahs Day (@sarahs_day)
Sarah je fitness nadšenec a paleo-based eater, proto na jejím instagramu najdete především příspěvky, co se fitness a jídla týče. Na všech fotkách se usmívá a je pozitivní, takže pokud vám chybí motivace, nebo máte jen šatnou náladu, koukněte na její instagram a hned se vám nálada zlepší, to vám slibuju.


Plantbased Claire (@plantbased.claire)
Veganka z Luxemburku, která přidává na svůj účet nejen fotky jídla nebo sebe, ale také různé motivační citáty a různé citáty k zamyšlení. Snaží se propagovat sebelásku a pozitivní přístup k životu. 


Amanada Finniee (@amandafinniee)
Další účet pokud vám chybí motivace ke cvičení. Myslím si, že je veganka, ale nechci to tvrdit úplně na 100%. 


Kikes (@kikeseats)
Slovenka, která jede podle stravovacího směru IIFYM. Nejčastěji na svůj profil přidává fotky jídla, které jí a možná se budete divit, ale i obyčejné jídlo jako je například kuřecí prso s rýží vypadá na jejím profilu dobře. Jenom se na ni nakoukejte pokud máte hlad :D. 


Péťa Elblová (@jmenujisepeta)
Sympatická, mladá blogerka, kterou hodně z vás možná zná. Holka, která si prošla všema možnýma poruchama příjmu potravy a našla se ve zdravém životním stylu a cvičení. Je usměvavá, takže vám určitě zvedne náladu.


Sledujete někoho ze zmíněných? :)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Mám veľmi rada články tohto typu, tie instagramy, ktoré si vybrala sú skvelé:)
    Viaceré z nich poznám a Aspyn som hneď dala follow, lebo ten instagram je #feedgoal ako sa hovorí :D
    The Noela

    OdpovědětVymazat
  2. Zoellu taky sleduju strašně ráda! Na ostatní se určitě mrknu:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké tipy, některé účty také sleduji, například Péťu nebo Zoellu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z těch zahraničních znám jenom Zoellu, Peťu a Kikes samozřejmě znám a moc ráda holky sleduju :) Jsou skvělá inspirace :) Milé pozitivní slečny ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujala mě Aspyn Ovard. Na tu určitě juknu. :) Díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zoellu aj Aspyn Ovard poznám a majú naozaj vydarený instagram..veľmi zaujímavý tip na článok Lifelovera páči sa mi :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, Zoellu mám aj ja rada a Aspyn poznám aj som ju sledovala, no akosi som prestala. Ostatné účty som ani nevidela a ani som o nich nepočula, tak si ich určite prezriem! :)

    Lily of the valley / Svet Podľa Konvalinky

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)