B-Day girl

11:39

,,Today is the oldest you have ever been & youngest you will ever be again."

Je to vážně neuvěřitelný, ale v neděli jsme oslavila už 18cté narozeniny, což znamená, že jsem se jakoby oficiálně stala dospělou. Někteří lidi říkají, že se pro ně něco změnilo, někteří, že vůbec nic. Patřím do té druhé skupinky, jediné co je pro mě jiný, je to, že se nemusím bát, že mě na nějaké akci chytí policajti pod vlivem :D. Nemyslete si, že bych nějak moc pila, ale on stačí jeden panák a už z toho může být průšvih. Možná si říkáte, že je to směšný, ale jsem odmala prostě taková, tudíž tohle byl jedinej důvod, proč jsem se těšila na to, až mně bude osmnáct.  Jinak jsem zastánce toho, že věk neurčuje dospělost, pořád si připadám stejně, jako když mně bylo deset. 




Samozřejmě, že jsme to museli oslavit. Slavila jsem to s rodinou v sobotu a s kamarády mě to ještě čeká. A jaká byla oslava? Naprosto úžasná. Vážně. I přesto, že jediné, co jsem si přála, byl čokoládovej dort, jsem dostala naprosto úžasný dárky a snad poprvé v životě mě mrzelo, že neumím moc dávat najevo radost. Ale můžete si být jistí, že jsem měla obrovskou radost ze všech do jednoho a všem bych chtěla moc poděkovat. 

Dočkala jsem se i svžho vysněnýho čokoládovýho dortu, kterej nejenže krásně vypadal, ale byl i strašně dobrej. No řeknete, nemáte na něj chuť? :D.



Celá oslava se povedla, všichni vypadali spokojeně a já si to vážně užila. Myslím si, že všichni můžou být spokojení, já jsem určitě. Pokud se mají slavit osmnáctiny, jako nějaký důležitý věk, tak by to měla být přesně taková oslava, jako byla ta moje.





You Might Also Like

13 komentářů

  1. Dodatečně Ti přeji vše nejlepší! :) Naprosto souhlasím s tím, že věk neurčuje třeba dospělost, sama na to pořád narážím a vidím kolem. Přeji ti, aby i další roky byly neméně dobré, jako ty předchozí a ještě lepší. :) ♥
    Oslava musela být moc fajn, ten dort bych klidně slupla celý.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Opožděně přeju všechno nejlepší..
    Přítel bude 23.3. taky slavit narozeniny, takže teď připravujeme už oslavu a nemůžu se toho dočkat! :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
  3. Také Ti dodatečně přeju všechno nejlepší ♥ Oslava dle fotek vypadá parádně, a co teprve ten dort! To je luxus, musel být skvělý :) Užij si v sobotu oslavu s kamarády! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatočne všetko najlepšie! Súhlasím s tebou, tiež sa cítim rovnako, či som o rok staršia alebo nie. A oslava a najmä jedlo vyzerá super. Tak mi napadá, že som na nejakej poriadne oslave vážne dlho nebola.:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten dort je božský, takhle nějak vypadá můj vysněný dort ♥
    A přeju ti všechno nejlepší a nejkrásnější k narozeninám ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko najlepšie dodatočne prajem! Úplne ťa rozumiem s tými policajtami! J mám osemnásť o pár mesiacov a tiež sa už teším na ten pocit. Torta vyzerá super a toľko kvetov. Wau krásne!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsi měla kouzelnou oslavu. Ta by se mi taky moc líbila. To jídlo, ty květiny no a samozřejmě ten dort, vypadá to fakt skvěle. Tak přeji dodatečně všechno nejlepší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, dodatečně vše nej :) Nádherné fotky. Kéž by mi taky bylo znovu osmnáct :) Pamatuju si, jak jsem slavila ty svoje 18. narozeniny a taky jsem patřila do kategorie lidí, pro které se nic nezměnilo jen to pití ;)

    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všem moc děkuju za přáníčka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow tak to vyzeralo na parádnu oslavu a tá torta? Mňam!
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)