Page 32-59 of 365 | my February

12:03

Krásné sobotní poledne, venku nám už konečně vysvitlo sluníčko, tak je to všechno přeci jenom o něco veselejší. Těch mrazů bylo doufám už dost. Také bych chtěla všem moc poděkovat za přáníčka k narozeninám, vážně mě to moc potěšilo :).
Další měsíc za náma. Přijde mi to tak strašně nedávno, co jsme slavili příchod nového roku a už máme za sebou dva měsíce. Neuvěřitelný. Samozřejmě přicházím s monthly rewiev, miluju psaní takovýchto článkl, protože si vždycky krásně připomenu, co všechno jsem za uplynulý měsíc prožila. Tak pojďme na to.


Opět začnu s předsevzetím. Musím říct, že v lednu se mi dařilo trošku líp, ale nějaká extrémní tragédie to také není. Je to i tím, že jsem pár dní strávila mimo domov, tudíž například moje jedení zeleniny, nebo vaření veganských jídel se nekonalo, ale snažím se vše dodržovat. Dokonce i ve čtení knížek jsem se trošku polepšila, ne o moc, ale trošku jo. Jak jste na tom vy s předsevzetíma? 

Pizza
Možná si říkáte, proč zahrnuju do shrnutí měsíce něco tak obyčejnýho, jako je pizza. Je to jednoduchý. Druhej únorovej den, jsme měli pololetní prázdniny a už máme s mamkou a bráchem takovou tradici - jezdíme na pizzu. Je to něco jako odměna, za to, že jsme ten půlrok ve škole přežili. Byli jsme v Brně v restauraci Tripoli a dala jsem si pizzu s názvem Groseeto (rajčatová omáčka, mozzarella, šunka, gorgonzola, grana, kuřecí maso). Můžu ji jedině doporučit, vážně mi moc chutnala. Poté jsme taky vylezli na Petrov a byla jsem vážně překvapená, jakej je odsud krásnej výhled.


Hory
Hned několik dní na začátku měsíce jsem strávila na horách, o kterých si můžete podrobněji přečíst zde. Chtěla jsem jet ještě někdy lyžovat mimo těch pár dní na horách, bohužel jsem se k tomu moc nedostala.

Benátky
Asi největší zážitek uplynulého měsíce. Tři dny v Benátkách. Tomuto našemu výletu jsem věnovala hned několik článků (tady, tady, tady), takže kdo si o tom chcete přečíst podrobněji, vraťte se o několik článků zpátky. Rozhodně nám vyšlo krásně počasí a celé to bylo fakt skvělý.


Jaký byl váš únor? Máte nějakej zážitek, který stojí za zmínku? určitě se se mnou podělte :). 

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Máte s bráchou pěknou tradici ! :) Závidím Benátky! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články jsou skvělé, protože se člověk může ohlédnout a vzpomenout si, co vlastně dělal. K čemuž jsi mě právě donutila, protože když jsem se zamyslela, nějak jsem si nemohla vzpomenout na nic kromě učení se... (na přijímačky). A napadl mě třeba skvělý výlet do Vídně. :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  3. Únor jsi měla skvělý :) U mě za zmínku stojí tak první návštěva fitka a půlka února prázdnin po zkouškovém :D Jinak se nic moc nedělo :) Přítel se stěhoval, pracovala jsem na blogu, spala u babinky ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. tak to ej parada ze si mala toho tolko na praci! :))
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  5. Závidím ti tvůj měsíc, do Benátek bych jela hned :) jinak Brno je nádherné, miluju to tam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa teda vôbec nedivím, že spomínaš pizzu lebo ja napríklad by som pizzu najradšej spomínala a hovorila o nej stále pretože ja ju proste milujem. Benátky musia byť krásne.

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  7. Ach Benátky.. Tichá závist.
    Hory plánuju už x let, protože snad jako jediná z nás neumím lyžovat a každý rok si říkám, že to změním.. Letos to opět nevyšlo, tak snad příště. :D
    Super článek! :)

    B&M&P

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)