February favourites

19:10

Další měsíc za námi, další favourites. Tentokrát za únor, i když už je víc jak polovina března za náma.  Tentokrát tu mám jak oblíbence, co se jídla i pití týče, tak i dokorativní kosmetiku. Oproti lednu kdy nebyla žádná dekorativní kosmetika, ale pouze nějaká pečující, mám teď dekorativní a žádnou pečující, jak krásně se to obrátilo.

Jídlo a pití
Jako první určitě stojí za zmínku zelený čaj Basilur, jedná se o zelený sypaný čaj ze Srí lanky a je to rozhdoně můj nejoblíbenější. Zelený čaj piju už nějakej ten rok a ještě jsem nenarazila na nějakej, ke kterému bych se vrátila víc, než jednou. Až tentokrát. Kupuju ho ve zdravé výživě ve městě kousek od nás, ale myslím, že ve větších městech na něj určitě narazíte i v supermarketu.
Kapsle do kávovaru Tschibo, to je další položka mého seznamu. Nejprve jsem kafe nepila vůbec, poté jsem začala pít rozpustné a od té doby, co si naši koupili kávovar, tak piju jedině tyhle. Všechny kapsle od tschiba mně chutnají, i když některé jsou až moc silné. Právě tyhle jsou tak akorát. Jakmile jsem si na to zvykla, přestalo mně rozpustné chutnat.
A jako poslední zlatý hřeb Meridian - crunchy cashew butter. Jedním slovem, dokonalý. Miluju kešu oříšky a všichni milujou oříškový másla. Proto jsem si říkala, že konečně jednou nějaké vyzkouším. Volba byla jasná a nelituju toho. Je to neskutečné dobrý a strašně mi chutnají ty kousky oříšku v tom másle. Jenom vás musím upozornit, že na tom vzniká závislost a neručím za to, že zůstanete u jedné lžičky za den :D. Cena je nějakých 150 korun za 170g balení.


Kosmetika
Jak už jsem zmínila, dneska tu mám dekorativní kosmetiku. Jako první bych chtěla začít korektorem od Maybelline FIT me! Dřív jsem používala korektory od Catrice, ale řekla jsem si, že bych vyzkoušela něco jiného a koupila jsme si právě tento korektor a ám ho vážně ráda. Mně na pleti zakreje všechno co potřebuju a i mi poměrně dlouho vydrží.
Přesouváme se k věci, bez které bych nemohla žít a to je Brow gel od Trent it up. Nechtělo se mně utrácet za gely na obočí od Benefitu a tak sjem doufala, že najdu nějaký dobrý i v drogerii a já ho našla. Asi za 100 korun, no neberte to. Vydrží opravdu dlouho a obočí krásně dobarví a zafixuje.
Hoola bronzer. Do by ho neznal. Snad jeden z nejvíc populárních věcí od Benefitu. Dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet a proto, že mi kamarádka dala miniaturku k Vánocům, byla jsem vážně ráda. Už teď jsem si jistá, že až mi dojde, půjdu si do Sephory pro celé balení.
A jako poslední řasenka od Catrice - Glam a doll. Řasenky jsou strašně individuální a je mi jasné, že někomu tahle vyhovovat nemusí. Já ji mám ráda a ze všech řasenek ji používám nejčastěji.


Používáte některý produkt? 

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Tento čaj je môj najobľúbenejší! Momentálne mám zelený s čerešňou a je vážne dobrý. Okrem neho mám veľmi rada Starbucks China Green Tips.
    Catrice mám rada, keď príde k dekoratívnej kozmetike, smerujem k ich regálu. Od Trend it up mám len jeden rúž, no som s ním dosť spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyjo, to kešu máslo je teda vážně drahé :D Mě se podařilo v akci od Myproteinu 100% kešu máslo kopit 1kg pod 350kč :) A je teda luxus, i mandlové! Zbytek věcí neznám :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máslo za takový peníze ti vážně závidím :D asi budu muset začít víc sledovat akce :D

      Vymazat
  3. Rasenka od Catrice je super, ale me se bohužel během dne rozmazáva :( Ale kartáček je opravdu skvělý! :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. Ja by som chcela líčenku od benefitu, vyzerá naozaj pekne :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  5. Hoola bronzer ma po pravde ešte vôbec neoslovil. Celkovo ma značka veľmi láka ale príde mi hodne preceňovaná. Nepoužívam nič z tých produktov :)

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tě chápu, sama bych si pořádně rozmyslela, jestli ty peníze za to dá, byl to dárek :)

      Vymazat
  6. Kešu máslo jsem nikdy neměla, ale moc bych chtěla zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento bronzer mi nevyhovoval a tak som ho poslala ďalej do sveta 😊 Inak Tchibo kávu mám rada. S manželom sme si ju obľúbili.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)