Package from Aktin.cz

9:09


Aktin určitě většina z vás zná, jedná se o web, kterej má i eshop s fitness doplňky, ale i zdravou výživou. Minulý týden měli dopravdu zdarma při nákupu nad 300,-, takže jsem se rozhodla to využít.

Mornflake - superfast oats
- jako milovník ovesných kaší a oběcně ovesných vloček, jsem si je musela koupit. Navíc tyhle od Mornflake všichni strašně vychvalují, tak jsem zvědavá jestli tam bude nějaký rozdíl oproti vločkám, které kupujeme normálně.

Lahůdkové droždí
- další naprosto skvělá věc, kterou využijete hodně při dochucování jídel. Trošičku připomíná parmazán, takže pokud jste vegan a chybí vám sýr, tohle by pro vás mohlo být to pravé.

Bombus Raw energy
- moje srdcovka, tyhle tyčinky miluju a ještě když na ně byla 2+1 akce, tak nepřícházelo v úvahu nic jiného, než vzít rovnou dvě balení.

Barebells - cookies and cream
Hodně jsem o téhle tyčince slyšela a vážně moc se těším, až ji vyzkouším. Prý je moc dobrá, čemuž věřím, protože příchuť cookies a cream musí být skvělá.

Hazelnut chocolate
Čokoláda bez přidaního cukru? to je snad každého sen. Myslím, že každá holka má ráda čokoládu a na tuhle jsem dost zvědavá, ale doufám, že bude dobrá. 








You Might Also Like

11 komentářů

  1. všetko z toho by som zjedla!
    a to droždie som nemala už veeeľmi dlho, dobre, že si mi ho pripomenula, niekedy si ho kúpim :) najradšej ho pridávam do taniera polievky.

    OdpovědětVymazat
  2. Aktin znám, ale nikdy jsem tam nic nenakupovala, ale ta čokoláda mě opravdu hodně zaujala, pak musíš poreferovat, jaká byla, třeba aspoň konečně uskutečním svůj první nákup na aktinu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládu už jsem ochutnala a musím říct, že mi moc chutnala, nebyla tak sladké jako například klasická milka, ale chutnala vážně dobře :) pokud máš ráda lískové oříšky, tak můžu jedině doporučit :)

      Vymazat
  3. Tuto stránku neznám, ale určitě děkuji za tip :) Hned tam mrknu

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě ta tyčinky cookies cream! :O

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno to vypadá skvěle :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Je to vtipné, protože i mě tato akce oslovila :D Já z něj nakonec ale neobjednala, ale objednala z fitness007, protože tam měli všechny věci, které jsem chtěla vyzkoušet :) Co ty vločky, liší se teda nějak od klasických? Díky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som z aktin-u objednávala asi 2 dni predtým, než vyhlásili túto akciu tak som bola celkom naštvaná :D ale barebells a raw tyčinky sú moje topky! :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě teda taky naštvalo :D z barebells jsem byla velmi příjemně překvapená :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)