Dva koncerty, jeden týden

11:12


,,You have never seen me truly happy unless you have gone to concert or party with me."

Člověk by měl chodit do společnosti, měl by navštěvovat divadla, koncerty, kina. Měl by si užívat života a dělat si zážitky. Nejlepší do čeho můžete investovat peníze, jsou zážitky, ty vám totiž nikdo nevezme. 

Minulý týden jsem navštívila hned dva koncerty. Nebylo to tak úplně plánované. V říjnu jsme si s holkama koupily lístky na Poetika&Mirai tour, ale kvůli nešťastné události v rodině jednoho člena kapely Mirai, se celé tour přesunulo na sobotu 17.3.2018. 
K osmnáctým narozeninám jsem od jiné kámošky dostala lístky na Marpa&Troublegang do Brna na Flédu. Koncert se konal ve středu 14.3.2017, tudíž ve stejném týdnu co ten předchozí. Měla jsem opravdu kulturní týden :D. 

Marpo&Troublegang
Možná to někteří víte, možná někteří ne a možná to naví vůbec nikdo. Marpo a TG jsou jediná skupina o které můžu říct, že ji fakt poslouchám. Možná to není šálek kávy každého a já to úplně chápu, ale mě to co dělají baví. Poprvé jsem je slyšela na brněnským majálesu a letos už to budou dva roky. 

Fléda se otevírala v 8 a samotnému vystoupení předcházela autogramiáda. Samotřejmě, že mám od všech podpisy a fotku s Marpem :D. Když v za deset minut půl jedenácté, po dvacetiminutovém spoždění kvůli více lidem, co chtěli podpis a fotku než se čekalo, byla jsem vážně ráda, protože stát hodinu na místě není nic moc. Vystály jsme si fakt dobré místo, ve třetí řade od pódia. Celý koncert trval hodinu a půl a myslím, že jsme si ho obě užily. Vždycky se mi strašně líbí, s jakou energii ty písničky hrají.

Celé to bylo pojaté jako Road to O2 arena, kde se 19.5. uskuteční zatím největší koncert Marpa&Troublegangu. Road se koná v několika městech, takže pokud jste někde byli, nebo nějak jdete, dejte mi určitě vědět.




Poetika&Mirai
Nejsem jejich nějaký extrémně velký fanoušek, ale vzhledem k tomu, že byli relativně blízko toho, kde bydlím a kamošky tam šly, jsem si řekla, proč ne. Koncert se konal v Jupiter clubu ve Velkém Meziříčí a prý tam bylo 1200 lidí, což bych vůbec neřekla. Trvalo to od půl deváté do jedenácti, při čemž jako první vystoupila Poetika, od která jsem znala pouze dvě písničky, ale i tak se mi to líbilo. Co se písniček od Mirae týče, těch jsem znala podstatně víc, ne sice všechny, ale bylo to super. Bylo vidět, že si kluci koncert užívají a jejich písničky jsou melodické a dá se na ně i dobře tancovat. 

Po skončení se konala autogramiáda a dalo se se členy i vyfotit, ale vzhledem k tomu, že je zas až tak moc neposlouchám a pořádně jsem ani nevěděla jak vypadají, nefotila jsem se. 

Možná si říkáte, že oba koncerty jsou srašně žánrově odlišný a jsou, máte pravdu. Ale já jsem vždycky byla člověk, kterej poslouchal tak nějak všechno a nebyl žánrově vyhraněnej. Taky jsem nikdy nenašla nikoho koho bych vyloženě poslouchala a znala všechny písničky, až do majálesu, jak už jsem zmiňovala výše.



Oba koncerty byly super a náramně jsem si je užila, nebudu srovnávat, který víc, protože oba jsou o něčem jiném :). 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Líbil se mi úvod tvého článku, napsala jsi to skvěle a citát je pravdivý! :)
    Jinak věřím, že sis oba koncerty užila.
    A sama vím jaké to je poslouchat, tak nějak všechno. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě sis oba koncerty užila, super článek ;)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek! Mně se už dlouho nestalo, že bych měla v jeden týden dva koncerty, dost jsem z toho teď vypadla a jsem ráda, že jdu vůbec občas na nějakej :)

    OdpovědětVymazat
  4. super, že si si užila :) treba zbierať čo najviac zážitkov ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělý! ♥ Muselo to být hrozně prima. Určitě s tebou souhlasím - zážitky jsou důležité, taky se snažím takových akcí využívat. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je skvělé, že sis to užila :) A když nad tím přemýšlím, tak ani nevím, kdy jsem byla naposledy na koncertě :), ale nejvíc mě lákají zahraniční celebritky :) a do zážitků je nejlepší investovat <3

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to ti závidím :) Hlavně, že sis je užila ♥ Já mám hudební styl asi jako ty - od každého něco :) Většinou znám od všech kapel tak 1-2 písničky :D Na koncertu už jsem dlouho nebyla, ale ta atmosféra za to určitě stojí.. :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Skupinu Mirai hodně můžu :) teď ale nic moc neposlouchám, nemám moc kdy poslouchat hudbu, jedině tak u úklidu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)