Spring is in the air

14:51


Koněčně nám o víkendu vysvitlo sluníčko a venku to alespoň na chvíli vypadalo, jako že už vážně začalo jaro, tak jak by to mělo být. Nebaví mě teploty pod nulou, neustále nošení teplých bund, šál a zimních bot. No doufejme, že se počasí už přikloní na naši stranu, vždyť bude zachvíli duben.

Do školy jdu tento týden pouze tři dny, jsou velikonoční prázdniny. V podstatě jeden den, protože pátek je státní svátek a pak teda státní svátek v pondělí, žádná hitparáda, ale přeci jenom lepší než nic. Člověku pomůže i jeden den off. 






cap: Footlocker | t-shirt: Orsay | jeans: Zara | shoes: Nike | coat: Desigual

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Taky už se moc těším na jarní dny a doteky teplého sluníčka! Buď ráda, že máte nějaké prázdniny, mě musí stačit pouze státní svátky :D Tvůj outfit se mi moc líbí! Jednoduchý a krásně prozářený žlutým tričkem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem si konečně vytáhla jarní bundu, tak snad už je to jaro tu :D :) Outfit je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaa... díry na kolenou útočí. :-D Ty já nemám ráda. Jsou děsně prvoplánové. Jinak na mě outfit působí hezky a jarně!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že díry na kolenou jsou dost prvoplánové :D původně jsem neměla v úmyslu si je koupit, ale potřebovala jsem nějaké černé rifle a tyhle mně jako jediné seděly :D a navíc jsou fakt černé :) díky

      Vymazat
  4. Kéž by to jaro už přišlo v plné parádě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To žluté tričko outfit nádherně prozářilo...moc ti to sluší:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac sa mi páčia tenisky, tá farba je krásna! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. Mě to k sobě moc nesedí ta čepice s tím kabátem a tyhle boty, ale každý má jiný vkus.
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska na Velký pátek, to vypadá slibně. Outfit se mi líbí, hlavně kousky jako kabát, který je hodně zajímavý a zkrátka jiný v kombinaci se žlutým trikem. Sluší ti to.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný outfit, líbí se mi ta žlutá, alespoň trochu přivolává to jaro! :D
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  10. Desigual nemám vôbec rada ale tento kabát je krásny! Žltá sa ti hodí!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)