Matcha pancakes

10:25


Včera byl zelený čtvrtek a většina lidí jedla špenát. Sama nejsem špenátový fanoušek i když jsme ho dneska stejně k obědu měli, o den později, ale přeci, tak jsem se rozhodla, že si udělám alespoň zelené lívance a nenapadlo mě nic lepšího, než tam nasypat matchu. 

Matcha je zelený čaj, který je specifický už svým pěstováním. Dvacet dní před sklizní se rostlina zastíní a ubere se jí přibližně kolem 90% světla. Díky domu vytvoří mnohem více chlorofylu. 

- 40g špaldové mouky
- lžíce řeckého jogurtu milko
- vejce
- 6g matcha prášku
- trošku mléka
- prášek do pečiva
- sladidlo




You Might Also Like

16 komentářů

  1. Lívance naprosto zbožňuji a s matchou jsem v kuchyni ještě nepracovala, takže díky za tip :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem nic z Matcha prášku nedělala.. ale vypadá to teda hodně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to parádně :) Já naposled dělala z ovesných vloček, banánu a zbytku zákysu a byly supr .)

    OdpovědětVymazat
  4. Matchu miluji. Zrovna před týdnem jsem si jí znova koupila a teď jí piji každá den. Takže tohle musím vyzkoušet :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně na pití moc nechutná, ale takhle jako přísada například do lívanců nebo waflí je to super :)

      Vymazat
  5. No to vypadá opravdu skvěle !! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se přiznat, že na matchu nemám dobrou vzpomínku - měla jsem někde ve Starbucksu Matcha latte a musela jsem ho celé vyhodit, to se nedalo :DDD Takže se docela bojím cokoliv s matchou dělat, ale tyhle lívance vypadají tak skvěle, že to snad musím vyzkoušet!! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají krásně, ale zůstanu u klasických, po matche mi bývá špatně :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý článok a tie fotky sú neskutočné ! :))
    Izabell zo SYDNEY SLEEK💓

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem teda hanba a na zelený čtvrtek jsem zeleného asi nic neměla :D Lívance vypadají božsky :) Je tam ten zelený čaj nějak výrazně cítit? :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)