Page 60-90 of 365 | my March

8:55

Krásné velikonoční pondělí! držíte Velikonoce? chodí na vás s mrskačkami, abyste zůstali zdraví? jelikož bydlím na vesnici, tak tady se to pořád ještě dodržuje. Osobně tento zvyk moc ráda nemám, ale dá se to přežít :D. Užívejte dej volna, venku je konečně hezky, tak toho hezky využijte :).

Další měsíc utekl jako voda. Neskutečný. Jako by teď byl začátek nového roku a my už máme tři měsíce za sebou. V březnu se událo několik zajimavých událostí, ale řekla bych, že to byl poměrně poklidný měsíc. 

Nejdůležitější událost se udála hned na začátku a to když jsem 4.3. oslavila 18té narozeniny a stala se tak oficiálně, podle papírů dospělou. Jestli si tak připadám? vůbec. Slavila jsem den předem a celým svým narozeninám, jsem věnovala samostatný článek. Oslavu jsme si všichni užili a já už si teď budu užívat legálního pití alkoholu :D. 


Dva koncerty, jeden týden. Tak zněl název článku, kterou jsem věnovala asi nejrušnějšímu týdnu z celého března. Zúčastnila jsem se dvou koncertů a to Marpo&Troublegang v Brně a Marai a Poetika ve Velkém Mezíříčí. Oba koncerty se mi moc líbily a moc jsme si je užily.  


Taky jsem konečně začala dodržovat třetí část svého předsevzetí - přečíst alespoň pár stránek z nějaké knížky před spaním. Dostali jsem toži zadanou povinnou četbu, Pýcha a předsudek, a tak jsem začala číst. Věřte nebo ne, ale zatím mě to i baví. 

Jaký byl váš březen?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. 4.3. je krásný datum ! :) já mám narozeniny akorát čísla prohodit :D, takže zítra, ale akorát 20.narozeniny :D. Krásná fotka dortu!
    Můj březen začal dobře, protože jsem obhájila první esej :D a pak jsme byli na víkendovém pobytu, který jsme si užili :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, my máme narozeniny ve stejný den 4.3. :-D akorát já jsem o 5 let starší. Až si teď říkám jak je to neuvěřitelné, že už je to pět let co mi bylo 18. Tak tedy opožděně přeji všechno nejlepší a ať si užíváš ten čas dospělosti a vykročíš tou správnou cestou.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  3. Pýchu a předsudek mám taky ráda, i když se musím přiznat, že se mi to strašně doteď plete s Rozum a cit. :D A já jsem byla taky v březnu na koncertě - ale v Praze. A hooodně opožděně všechno nejlepší, užij si to, znovu už ti tolik nebude (to je asi hodně povzbudivý, co? :D)! Ať máš takhle super i duben!
    Kout Světa

    OdpovědětVymazat
  4. Můj březen byl hlavně zase o pravidelné škole, sem tam nějaké brigáda a víkendy stráveny s přítelem a i přáteli, za které jsem moc ráda! V neposlední řadě jsem byla 2x v kině - na Tomb Raider a nakonec na Ready Player One :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to předsevzetí mám taky :D právěže jsem si knížku přitáhla do ložnice, že budu číst před spaním. No včera přítel přišel o hodinu a půl dříve, takže jsem nestihla ani jednu stránku..
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně všechno nejlepší :) máš krásný věk.. no a ten dort? Vypadá dost lákavě <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ten dort! Je úžasný a musel úžasně i chutnat. Mňam. :)

    Pýcha a předsudek je jedna z mých oblíbených knih. Austenová se i v dnešní době čte velmi dobře, její dílo hodnotím jako jedno z nejnadčasovějších vůbec.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)