Find your fire

16:30


Ahoj všichni!
Vždycky se mi strašně líbila kombinace červená/vínová a bílá. Protože už nám začalo jaro, mohla jsem vytáhnout konečně bílé rifle a svoji milovanou bundu, vážně nevím, co budu dělat, jestli se mi někdy zničí, nebo se s ní něco stane, je to můj nejoblíbenější kousek v šatníku. 

Taky vás do sluníčko tak nabíjí energií a dodává vám dobrou náladu? U mě je to 100%, už jsem to po zimě potřebovala. Doufám, že příští týden nenapadne sníh :D. To by tak scházelo. Jaro patří mezi moje nejoblíbenější období, není ještě takové nesnesitelné teplo, ale už se dá chodit v mikinách - ideální stav. 

Doufám, že trávíte dostatek času venku při takovém pěkném počasí. Byla by vážně škoda sedět doma. Já se začínám i učit venku, jelikož mně to více leze do hlavy, když jsem na čerstvém vzduchu. Takže takový malý tip pro ty co ti nikdy nezkoušeli: vemkte si sešit nebo učebnici a běžte se učit někam ven, uvidíte, že vám to najednou půjde líp.







JACKET: Ann Christine | VEST: Zoot | T-SHIRT: Gaudi | JEANS: New Yorker | SHOES: Converse

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Sluníčko mě totálně nabíjí.. jsem nadšená z toho krásného počasí a květin <3 :)
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  2. Vínovou barvu miluju a v kombinaci se šedou nebo bílou to vypadá hrozně stylově! Já už jsem se také byla učit venku, ale tam mě až moc věcí rozptyluje a v městě jako Pardubice tu není moc klidu venku :) Jinak jsem se na dnešní procházce už stihla spálit :D A to jsem byla venku asi 30 minut (ale ve 13h :D)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi páči vestička, ktorú máš na sebe :) Fotky sú tiež skvelé. Milujem slnko.
    Vonku sa ja učiť nemôžem. Ja vonku skôr rada oddychujem.

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  4. Hezke :) Učení venku můžu doporučit, učila jsem se tak na maturitu a super :)

    https://lenn.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta bundička a vesta jsou top. Moc se mi tvá kombinace líbí :) Jinak to počasí je super a někdy je až překvapivě velké teplo. Teď o víkendu má být letní počasí tak jsem na to zvědavá, ale jsem za to ráda, fakt to dodává tu energii :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) taky jsem zvědavá na víkendové počasí :)

      Vymazat
  6. Moc pěkný outfit :) Sluníčko venku úplně miluju <3 celkově tohle počasí <3

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem moc ráda za to, jaké počasí už konečně máme! Já se ale bohužel venku učit nemůžu, protože potřebuju naprostý klid a ten venku většinou nemám...
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  8. Super koženka! :) Pristane ti :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem letní dítě, se sluníčkem to mám jako ty. Teď se těším na víkend, to má být vedro, ale potom se má prý ochladit, tak snad nedojde na ten sníh. :-D Jinak s tou bundou se nedivím, vypadá fakt parádně, moc ti sluší, tak snad se jí nic nestane. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)