What I eat in a day #6

17:18


Krásný den!
Nevěřila jsem vlastním očím, když jsem zjistila, že poslední What I eat in a day bylo . Sice jsem se teď věnovala docela hodně snídaním, ale tenhle koncept článku jsem zanedbávala. Přitom patří mezi moje nejoblíbenější. 

Když je teď venku téměř jako v létě, nemám vůbec chuť na teplá a těžká jídla. Nejraději mám ovoce, zeleninu, smoothie a tak podobně. 

SNÍDANĚ / BREAKFAST
Nice cream s malinami, kakaovými boby a mandlemi / Nice cream with rasberries, cacao nibs and almonds

Vážně jsem se moc těšila, až bude teplé počasí a budu si zas moct udělat na snídani banánovou nice cream. Strašně mi to chutná a přijde mi to strašně osvěžující.


OBĚD / LUNCH
Brokolicová polévka; kopřivový špěnát, brambory a vejce / Broccoli soup; Spinach from nettles, potatoes and eggs

Mamčina brokolicová polévka je naše snad nejčastější. Moc nejsme na vývary a různé smetanové polévky, spíš dáváme přednost zeleninovým. 

Teď všude rostou kopřivy a jelikož bydlíme na vesnici, máme tady dost míst, kde kopřivy rostou a nejezdí tam žádná auta. Ideální. Byla jsem upřímně zvědavá, jak to bude chutnat, protože jsem nic takového nikdy nejedla a fanoušek klasického špenátu zrovna nejsem. Ale překvapilo mě to.


SVAČINA / SNACK
Cuketový perník a bílý jogurt / Zucchini gingerbread and yoghurt

Jsem na sladký, což už určitě všichni víte. A přidat cuketu do perníku, nebo obecně zeleninu do pečení mi přijde jako skvělá cesta, péct alespoň trošku zdravěji.


VEČEŘE / DINNER
Celozrnný chleba s lučinou, tuňák a zelenina / Whole wheat bread with spread Lučina, tuna and vegetables

Tuňák patří mezi moje oblíbené potraviny. Nejraději ho mám v kombinaci s těstovinami, ale ani tahle varinta nebyla špatná. 


You Might Also Like

13 komentářů

  1. mňam, teraz si mi spravila chuť úplne na všetko, no najradšej by som si teraz dala domácu polievku od maminy... ach :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Hello
    I wish i could eat all that i have some food intolerances and i cant eat almost nothing.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Ten cuketový koláček vypadá hoodně dobře :) Taky teď mám mnohem větší chuť na zeleninu a ovoce než jsem měla :) Hlavně už to taky chutná dobře :) Když by byl tenhle typ článků častěji, vůbec bych se nezlobila O:)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, kdyby jsi chtěla recept, tak klidně dám :) máš naprostou pravdu, dokonce už i některé jahody začínají chutnat jako jahody, i když těm domácím se nikdy nic nevyrovná :D

      Vymazat
  4. Nice cream?? Zasvěť mě.. vůbec to neznám, co to ???? :)
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nice cream je zmrzlina pouze ze zmražených rozmixovaných banánů :)

      Vymazat
  5. Všechno to vypadá úžasně, navíc máš krásné fotky:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, mám hlad jen se na to podívám! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno vypadá tak chutně, no mnam. ♥ Navíc máš nádherné fotky. :) Moc se mi líbí tvů styl blog a styl psaní, dávám odběr.:) Taky píšu blog, budu moc ráda když mrkneš ke me a staneš se mým pravidelným čtenářem ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji what I eat in a day články!! A ten perník vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)