Grocery`s haul

15:11


Zdravím s dalším nákupovým článkem, opět z oblasti jídla :). Není to tak dávno, co jsme se vypravili do Globusu, moc často tam nejezdíme, tudíž je to pro mě taková malá událost :D. Byla jsem opravdu příjemně překvapená, že tam udělali oddělení se zdravou výživou, kde najdete všechno možné, od mléčných výrobký, přes proteinové těstoviny, až po různé náhražky masa a potraviny pro vegany. Samozřejmě jsem si odsud odnesla i pár věcí. 

Alnatura drinks - mám ráda rostlinná mléka. Ne, že bych se kravskému vyhývala, ale je to příjemná změna. Od Alnatury jsem ještě žádné nezkoušela a příjemně mě překvapilo, že mají vanilkové jiné než sojové. 

Freestyle suchary - nejoblíbenější suchary vůbec. Všechny příchutě mám moc ráda a kupuju si je dost často. 

Ehrmann High protein puddings - hodně jsem o nich slyšela, ale nikdy jsem je neměla. Teď je měli v Globusu jako novinku, tak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám. Vanilkový i čokoládový pudink mám moc ráda, takže jsem na ně velmi zvědavá.

Sušená rajčata - všude potkávám pouze ty v oleji, ale Country life dělá bez oleje, takže volba byla jasná. 

Tofu nugety se sýrem - někdo má tofu rád, někdo ne. Já patřím mezi tu první skupinu. Na zkoušeku jsem si vzala tyhle nugetky, nemám od nich nějaké přehnané očekávání, ale třeba příjemně překvapí. 

Zelňáčky - slyšela jsem na ně samou chválu, že prej jsou hrozně moc dobrý. Tak jsem jim dala šanci i já, doufám, že mě nezklamou. 

Kupujete některé ze zmíněných potravin? Jaká je vaše nejoblíbenější? A pijete normální mléko, nebo se mu vyhýbáte?






You Might Also Like

12 komentářů

  1. Přesně tato sušená rajčata mám velmi ráda do vaření. Na mlsání k bagetě jsou ale pořád lepší ta naložená v oleji. :)

    Rostlinná mléka moc nevyhledávám, ani proteinové věci. Suchary Freestyle jsem si dříve občas kupovala, ale raději si dám flapjack, když už podobně nezdravá svačinka musí být.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňaaaam, ja som k sušeným veciam nikdy nemala vzťah ale poslednú dobu som si to obľúbila :) Mlieka ja skoro vôbec nepijem pokiaľ nemusím...Ale mňam :D <3

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  3. Já kupuju ty suchary a mám je strašně ráda, protože jsou za prvé strašně dobrý a za druhé v nich není palmový olej jako ve většině podobných výrobcích. Tohle mléko si moc nekupuji, hlavně kvůli ceně (i když zase tak strašné to není), ale vždycky, když jsem ho měla, tak mi moc chutnalo. :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sušená rajčata mi připadala hrozně slaná :(

    OdpovědětVymazat
  5. Sušená rajčata bez naložení v oleji mám také a rovnou 1kg, takže velmi pomalu spotřebovávám, ale hezky to jídlo oživí a zároveň osolí :) Většinou náhražky mléka moc nekupuji, protože ty ceny jsou šílený, ale teď jsem našla nějaké nové v Lídlu, tak přemýšlím, že bych je zkusila :) Ehrmann pudinku jsem dost slyšela, ale za tu cenu, to prostě ne :D To si ho radši uvařím doma :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký nákup :) nic z toho ale nepoužívám.. Pro mě je ta značka zklamání, měla jsem i šampon totiž.

    OdpovědětVymazat
  7. Samé dobroty máš pekný blog už ťa aj sledujem:) tie pudingy su veľmi dobré ale čokoladovy je najlepší♥ susene rajčiny kupujem v lidli zavarane v pohari a sú vyborne mala som aj taketo a tiež boli fajin:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to máme stejný. Taky do Globosu tolik nejezdím a když jsem tam byla v zimě naposledy, tak jsem taky koukala co všechno tam mají. Je toho fakt dost a koukám, že ještě rozšířili sortiment. Na něco jsem už koukala na Instagramu u My cooking diary, tak budu muset taky zas něco nakoupit :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé to jsou jako nákupy u nás doma :-) mám ráda zdravou stravu, takže už jsem zkusila téměř všechno, ty sýrové nugetky kupuji pravidelně, ty může i můj přítel masožravec. Já jsem vegetariánka, takže tofu můžu na všechny způsoby. Jen ty zelňáčky mě vůbec nenadchly :-(
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  10. Z těch věcí, co tu máš jsem nevyzkoušela nikdy nic. To jsem v Globusu nedávno byla. :D Ale neviděla jsem je tam. :/

    OdpovědětVymazat
  11. Tie Freestyle chlebíky som dlho nejedla, dostala som na ne teraz chuť :D Rastlinné mlieka veľmi nepijem, no možno si niekedy toto od Alnatura kúpim, vidím ho už asi na treťom blogu v priebehu poslednej hodiny. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Čo sa týka tých mliek, Tak si kupujem rastlinné alebo bezláktozové, keďže mám intoleranciu. Ale chuťovo sú skvelé a mám ich rada.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)