Cheers.

11:46


Krásnou slunečnou neděli.
Venku je opět počasí, jako kdyby byly už letní prázdniny místo konec dubna a já si tak i celkem připadám. Do školy se mi nic dělat nechce, člověk tráví víc času venku a tak obecně už jsem docela hodně naladěná na prázdnin. Bohužel si budu muset ještě počkat.

Zítra jsou čarodějnice a tak se vás chci zeptat, jestli to nějak slavíte, nebo je to pro vás den jako každý jiný. U nás na vesnici se akorát zapálí oheň, točí se pivo a kofola a opéká se nějaké maso. 






T-SHIRT: Tezenis
JACKET: Reserved
BELT: Calvin Klein
JEANS: Replay 
SHOES: Nike
BAG: C&A

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Tá posledná fotka je pre mňa top! :) Inak pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. My čarodějnice vůbec neslavíme, ale to bude asi tím, že bydlím v Praze:). Jinak moc pěkný outfit:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve městech je to asi úplně jinak no :) díky moc :)

      Vymazat
  3. Que Lindo look, Adorei as fotos :)
    Beijokas da Camila e Carol

    já tem post novo no blog

    Vamos Papear 

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem byla malá, tak jsme s taťou a mamkou vyráběli čarodějnici a poté ji zapalovali. Pak se většinou dělali párky. Dnes grilujeme, ale teď jsem bohužel na čarodky ve škole, nedali nám rektorské volno :/ :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kalhoty jsou nádhernééééé! Strašně ti to sluší, super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hello
    Biker jacket and jeans are the perfect match.

    Kisses
    Marisa

    marisasclosetblog.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda přišla před chvilkou z práce , ale v Praze se ohně stejně nepálí - nařízení magistrátu :-D

    OdpovědětVymazat
  8. pekný casual outfit. ktorý ti veľmi pristane, odfotený na nádhernom mieste!! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný outfit :))! U nás se čarodějnice slaví v parku :), kde je koncert a jídlo a atrakce pro děti :D, ale dřív jsem čarodejnice prožíivala více :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) také jsem dřív prožívala čarodějnice mnohem víc :)

      Vymazat
  10. Ta poslední fotka je vážně skvělá. :-) My jsme na čarodějnice byli s přítelem u kamarádů - taky páru, ale nějak to nedopadlo, jelikož alkohol občas dělá divy a kamarádka se trošku naštvala na svého přítele. :-D Tak jsem ráda, že jsem včera měla jen malou kocovinu, protože kdybych celý den proseděla doma, tak by mě to docela mrzelo - bylo hezky. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)