Baťův kanál a Vinařské slavnosti Petrov - Plže

11:34


V sobotu bylo krásné počasí. Ne ani tak moc teplo, ale prostě tak příjemně. Pro mě to byl výletový den. Naše vesnička pořádala zájezd na Baťův kanál a na vinařské slavnosti do Petrova. Když bylo v programu napsanáno petrovské Plže, dlouho jsem přemýšlela, co by to tak mohlo být. Nakonec jsem zjistila, že právě tak se říká starým vinařským sklípkům, které jsou i chráněné. Některé dokonce byli až z roku 1700+. Připadala jsem si zde trošku jak v Hobitíně, na sklípcích rostla normálně tráva a nahoře byly vidět akorát komíny.

Po Baťově kanále jsme se projeli tam a zpět. Program v Petrově už byl o něco pestřejší. Jednalo se o ochutnávku vín. Bylo zde otevřeno 13 sklípků, vy jste při vstupu dostali skleničku a deníček, kde jste si mohli k jednotlivým sklipkům psát poznámky. A pak jste jen chodili od jednoho k druhému a ochutnávali a ochutnávali.




V podvečer, okolo 5-6 hodiny jsme se měli shromáždit v jednom konkrétním sklípku, kde jsme strávili zbytek večera. Jelikož bylo venku i v noci tepleji než uvnitř, celý večer jsme strávili venku. Byli připravené nějaké sýry, slanina, koláče, chleba a tak podobně. Pilo se víno, hrálo se na kytaru a zpívalo se. 

Já tam byla s kamarádkou, která umí hrát na ukulele, takže my si zpívali snad už od půl čtvrté odpoledne. Byl to příjemně pohodově strávený den.








You Might Also Like

14 komentářů

  1. Ta poslední fotka je naprostá pecka! :) Jinak jde opravdu vidět, že sis výlet náležitě užila :) Pro mě by toto nebylo to pravé ořechové - nepiju víno :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Míšo :) já mám víno hodně ráda, ale pamatuju si, jak když jsem byla malá, tak jsem nechápala, jak to těm dospělákům může chutnat :D

      Vymazat
  2. Mňam. Mňa hneď ako inak zaujalo jedlo. Hneď by som si dala takú dobrotu! :) Fotky parádne :)

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. super výletík, treba toho zažiť čo najviac :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, ta poslední fotka je úžasná! Je vidět, že sis to užila:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc pěkně ♥ muselo to být super! Takové večery jsou nejlepší! :D :)
    Lola-J

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to super a ta poslední fotka je TOP :-)
    verrygusto

    OdpovědětVymazat
  7. VEľmi pekné fotky :) Najviac sa mi páči tá posledná a aj jedlo, či vínko vyzerá super, takže nepochybujem o tom, že ste si to užili :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)