Page 91-120 of 365 | my April

18:53


Musím říct, že s ohlídnutím za čtvrtým měsícem v roce si dávám docela na čas. Nevím, proč jsem se k tomu nedostala hned začátkem května ale to už je jedno. 

Duben byl poměrně hodně ve znamení akcí. Uběhl neskutečně rychle, stejně jako všechno poslední dobou. Letos navíc i vychází dobře počasí, koncem dubna to vypadalo skoro jako v létě. Dokonce i stromy rozkvetly o něco dřív než normálně. 

Změna? 
Nechala jsem si zesvětlit vlasy. Hned na začátku dubna jaem návštívila brněnské kadeřnictví Jacob s tím, že potřebuju opravit nepovedené ombré, ze kterého jsem byla vážně docela nešťastná. Naštěstí si s tím poradili dobře a už je to nositelný :D.


Taste test
Poprvé v životě jsem ochutnala Dragon fruit, které pro mě však bylo docela sklamáním. Přijde mi celkem bez chuti a na to jak krásně vypadá, čekala bych o něco výraznější chuť, nebo alespoň nějakou. Když už nic, tak je to alespoň docela instagram-friendly ovoce :D. 

Kulturní život 
V dubnu jsem navštívila hned několik akcí. Jako první bych chtěla zmínit muzikál Bítls (o kterém si můžete přečíst tady). Konal se v Městském divadle v Brně.
O několik dní později jsem zavítala do Brna na akci Ochutnej Vietnam. Čekala jsem, že to bude mnohem větší, každopádně, některé věci jsem ochutnala a účel do splnilo. 
Za poslední dubnovou akci by se dala považovat návštěva Petrovských plží a slavnosti vína (článek). Bylo krásné počasí, takže jsme si to užily, vypily s kamarádkou hodně vína a jedlý strašně dobré palačinky. 

Oslavená osmnáctka
Ačkoli jsem měla narozeniny v březnu, oslava s děckama se konala až 14.4. Proč? Moje nejlepší kamarádka měla osmnáct 11.4, tak jsme si řekly, že to oslavíme dohromady. Lepší nápad jsme mít nemohly. Oslava se vydařila, nikdo neudělal ostudu a musím říct, že to bylo na oslavu osmnáctin poměrně dost klidný, za což jsem jedině ráda. 

Jaký byl váš duben? Zažili jste něco výjimečného? 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. To naprosto chápu, taky mám některé veci v zaloze, ke kterymse prohrabávám až casem 😂 mela jsi to vážně plne! V Brně jsem byla nedavnoza kamarády a rodinkou, musím tam i na nejakouakcičku. :) Jinak s tim dracimovocem meto mrzi, asi zalezi na kusu. A taky lokaci, jinak chutnaovoce u nas nez nekde jinde... kdo ví, ale máš pravdu, vypada aspon krásně 😄☺️

    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla jsem si, že mu dám ještě šanci až budu někde v zahraničí, přeci jenom než dojede do Česka bůh ví odkud, tak to tak nějakou dobu trvá :)

      Vymazat
  2. Přemýšlím co jsem v dubnu zažila já, asi jen učení, práci a pár neplánovaných výletů v ČR. Už se těším až bude po škole a bude to zase o něco veselejší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Osmnáct, hned bych brala znovu. Ani ne za měsíc mi bude 20 a úplně se toho čísla děsím :D :D Jinak já byla na svatbě, kde jsem se přejedla asi jako nikdy, protože takhle zle z jídla druhý den mi ještě nikdy nebylo. Bohužel se bojím, že se příště neponaučím a neovládnu se :( Pak jsme byli ještě s přítelem na Avengers :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja som raz mala nevydarené ombré a keď mi vybledlo a po roku som si ho dala zas, bola som s ním spokojná :) Pitahayu som ochutnala maximálne tak v ochutenej minerálke :D Oj, už by som aj ja chcela mať osemnásť!

    Strong as a Rock

    OdpovědětVymazat
  5. Hned bych 18 brala znovu (ale nejlépe ještě mladší věk), krásný článek :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatočne a oneskorene všetko najlepšie k narodeninám! :) Raz by som chcela tiež ochutnať dragon fruit... a zrejme takisto ako ty, od toho očakávam výraznú chuť. Už len kvôli tým farbám! :D Ale presne ako vravíš, ovocie dokonalé na instagram.

    OdpovědětVymazat
  7. Dragon fruit jsem ještě také nikdy neměla a těším se až ho někdy ochutnám (jak píšeš, to instagramové ovoce :D) Ale snad mě nezklame.

    OdpovědětVymazat
  8. Aj mne príl zbehol neuveriteľne rýchlo a bol tiež nabitý "na prasknutie". Ja mám rovnako ako tvoja kamarátka narodeniny v apríli, každopádne dodatočne prajem obom všetko naj :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)