Majáles 2018

15:46


Brněnský majáles je už pro mě taková klasika. Letos jsem ho navštívila již po třetí a upřímně si nedokážu představit, že bych nešla. Nejenže bylo počasí jako v létě, ale v člověku to vyvolá takový pohodový pocit a začátek letního období. I když vím, že to všechno dělá hlavně to počasí. Kdyby pršelo, bylo by to horší. 

Letos, stejně jako minulý rok, jsem se učastila majalesového průvodu, který šel z Náměstí Svobody na Výstaviště. Jelo myslím pět alegorických vozů (ale nejsem si úplně jistá) - Vypsaná Fixa, Rybičky 48, Mandrage, Jelen a Tomáš Klus myslím. Osobně jsem šla s Mandrage a bylo to super. 



Přijde mi, že rok od roku chodí na Majáles čím dál více lidí a ne pouze studentů. Taky stánků s jídlem je tam čím dál více a letos tam bylo extrémně moc věcí, které bych chtěla ochutnat. Bylo teplo a měla jsem strašnou chuť na zmrzlinu a když jsem tam viděla stánek s rolovanou zmrzlinou, volba byla hned jasná. Vždycky jsem to obdivovala na facebooku na různých videích ze zahraničí. Dala jsem si brownies a malina a bylo to skvělý. Navíc to připravovali hned před váma a příprava vypadá fakt efektivně. Levná tahle sranda není, ale čas od času to nevadí.



A na jakých kapelách jsem teda byla? Úplně na začátku Mirai, byla jsem i na jejich koncertě a líbilo se mi to jak tam, tak tady. Poté jsme se přesunuli na kapelu Jelen, od které jsem znala celkově pouze čtyři písničky, ale i tak jsem si to užila. Mezi favs určitě patří Tomáš Klus, který má strašně moc energie a při jeho vystoupení jsem se fakt nasmála, Mandrage, kde jsem zřejmě nechala jak duši tak hlasivky, ale už se stmívalo a atmosféra byla parádní. Všechno zakončily Rybičky 48, na jejichž koncertě jsem už také byla. Vystoupení super a přestože už mě po celodenním chozením a tancováním vážně bolely nohy, zaskákala jsem si i tady.

Po skončení jsem myslela, že ani nedolezu do auta, jak mě bolely nohy, ale stálo to za to. Už teď se těším na přístí Majáles, rozhodně nevynechám. 




You Might Also Like

11 komentářů

  1. Takové akce mě moc nelákají, ale věřím, že sis to užila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Na Majáles jsem letos chtěla s přítelem, ale bohužel nám to nějak nevyšlo, tak snad další rok. :-) Je super, že sis to užila a taky je super znát (blogově) jednoho človíčka z fotky, alias Káťu..a vlastně i tebe :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok a veľmi pekné fotky :) Je vidno, že si si to riadne užila :) Ja namiesto užívania majálesov sa musím učiť na zápočty takže závidím tým ostatným čo môžu pařit :D :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. It seems to have been fantastic.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě festivaly nikdy nelákaly, ani nevím proč

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa veľmi teším keď raz pôjdem na nejaký poriadny festival. V auguste sa mi to možno podarí. Musí to byť poriadna atmosféra <3

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  7. Tu rolovanou zmrzlinu už také dlouho obdivuji, ale věřím, že si člověk slušně připlatí :/ Jinak jde vidět, že sis to užila! :) Já byla na posledním fesťáku v r. 2016 a poté zkušenosti mě to zatim nikam jinam netáhne.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)