A little trip to Prague

17:33


Ahoooj!
Víkend 19.5.-20.5. jsme s mamkou strávily v Praze. Nebudu vám ještě říkat hlavní důvod našeho výletu, na to si chci nechat samostatný článek (coming soon). 

Praha, hlavní mešto České Republiky, ale když bydlíte na Moravě, moc často se tam nedostanete. Náš malý výlet vznikl dost na rychlo, v podstatě ještě téměř před týdnem a půl nás vůbec nic takového nenapadlo. Teď už k samotnýmu víkendu. 

SOBOTA
Jeli jsme z Brna se StudentAgency, je to rychlý, pohodlný a levný. Odjezd jsme si vymyslely na 10:00, což nám přišlo úplně akorát. Jelikož autobus jel přes Jihlavu, do Prahy jsme dorazili až ve 13:00.
Už dlouho chci navštívit Forky’s a v Praze je poměrně blízko od Florenci, nepřišlo mně jako špatný nápad. Každopádně, když jsme to konečně našly, zjistily jsme, že mají uzavřenou společnost. Smůla. Víte kde jsme nakonec obědvaly? V mekáči :D. Už jsme měly fakt velkej hlad, takže jsme to vzaly rovnou i přes McCafé. 
Potok co už jsme byly spokojený a najedený vydaly se naše kroky k Hradčanům. Přišlo nám, že je tam strašně moc lidí, ale po tom, co jsme se vracely přes Karlův most, jsme to přehodnotily. 
Když nevyšlo Forky’s, říkala jsem si, že alespoň moje další jidlová zastávka, kterou jsem chtěla v Praze navštívit by mohla vyjít - Creme De La Creme. Vyšla. O jejich zmrzlinách jsem toho slyšela už hodně a najednou jsem to všechno pochopila. Mýho výběru Mojito a Levandule rozhodně nelituju. Bylo to strašně dobrý. Mamka si dala Červený pomeranč a něco na A a říkala, že jsem to měla lepší.




NEDĚLE
Ubytování jsme měly v hotelu Olympic Tristar, 400 metrů od stanice metra. Ideální. Budíček se konal ve čtvrt na 9, snídaně byly do 10, tak nám to přišlo tak akorát. 
Po snídani jsme vyrazily na Vyšehrad, já tam byla jednou, ale už je to tak pět let zpátky a mamka říkala, že je to tam moc hezký. A taky že bylo. Krásný výhledy na Prahu, ať se koukáte z které strany chcete a fakt docela málo lidí. Prošly jsme i takový ten hřbitov, jal tam jsou pochovaní slavní. 
Z Vyšehradu jsme jely metrem přímo na Florenc a ve 13:00 směrem na Brno a domů. 

Víkend jsme si skvěle užily, hlásila bouřky, tak jem měla trošičku strach, ale nakonec vyšlo počasí na jedničku.





You Might Also Like

14 komentářů

  1. Krásne fotky! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, krásně se vám výlet povedl! Spontánní výlety jsou většinou ty nejlepší :) Něco podobného se nám s přítelem také stalo, když jsme jeli do Prahy. Chtěli jsme si užít klidnou sobotu a místo toho se fakt přes celou Prahu běžel půlmaraton, takže na spoustě míst se nedalo ani dostat. I tak jsme si to moc užili :) Těším se, copak jste tam dělaly, jsem zvědavá :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Také výlety na rýchlo a nečakane sú najlepšie:) určite ste si to užily, ja som bola v Prahe zatiaľ 2x v živote a je to naozaj krasne mesto:)

    OdpovědětVymazat
  4. super článok aj fotky :) toho Forkysu je škoda, ja do brnenského chodím dosť často a je to tam skrátka úžasné :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výlet jste si s mamkou udělaly. V Praze je krásně a máš moc hezké fotky, těším se na další článek, kde nám prozradíš důvod výletu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, určitě jste si to skvěle s mamkou užily! Já mám Prahu moc ráda:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky :) to byl skvělý výlet :) V Praze jsem byla několikrát, ale pořád jsou tam místa, kde je co objevovat :) Třeba na Vyšehrad bych se ráda podívala a ty zmrzlinové příchutě zní vážně zajímavě, to se musí zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to musel být vážně super výlet... <3

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, vyšlo vám očividně super počasí. A ta zmrzlina, bože to je kopec, to chci taky! Při další zastávce v Praze na ni určitě jdu, protože vypadá úžasně! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pekné fotky 😊 Do Prahy chodím s manželom často a stále sa tam dajú zažiť nové a nové veci 😊

    OdpovědětVymazat
  11. V Creme De La Creme jsem se taky zastavila a ta jejich zmrzlina je opravdu úžasná! A Vyšehrad byl dobrý výletní tip, přiště doporučuju zajít na Petřínskou rozhlednu.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)