Sunday mood

16:21


Krásnou slunečnou neděli!
Teplé počasí nás drží už pěkně dlouho, z čehož mám nesmírnou radost. Sluníčko je něco, co mě nabíjí energií a zlepšuje mi náladu. Sice je zítra zase pondělí a škola, ale už je vidět na konec školního roku, takže si říkám, že už to nějak přežiju.

Delší dobu jsem chtěla nějakou sukni a když jsem v Reservedu viděla tuhle, přemýšlela jsem, jestli je to dobrá volba nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla že je a nelituju toho. Strašně moc se mi líbí jak má na konci semišový pás, krásně to ozvláštní. Vždycky jsem byla spíš na kraťase, ale čas od času člověk potřebuje změnu.








T-SHIRT: Ann Christine
SKIRT: Reserved
BAG: Guess
SHOES: Deichman

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Ta sukně je úplně super :) já osobně bych k tomu outfitu zvolila třeba spíš jen bílé tílko, které by ladilo i k těm botkám, ale to asi jen proto, že jsem spíš na jednobarevné outfity bez vzorů. Sukně krásná! :)
    The Linheart

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem spíše na kraťasy, ale sukně je moc krásná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně je nádherná! Moc ti sluší:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší! Také mě to krásné počasí úplně nabíjí :) Akorát si říkám, jak bude v létě, když už ho máme teď.. :D :D Snad si to to počasí nevybírá už teď!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Sukně je skvělá, a moc se mi líbí kabelka k té sukni. :) Já osobně moc ráda nosím sukně raději než kraťasy, obzvlášť ty delší sukně ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem taky spíš na kraťasy. :-D Ale máš pravdu, že ta sukně je zajímavá a tím semišovým pásem ozvláštněná, jen bych k ní příště vzala třeba bílé tílko, vynikla by určitě více. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit máš krásně nafocený a ta sukně je boží! Já jsem si teď taky jednu kupovala, takže chápu tvojí radost z ní :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)