My favourite dinner recipe

21:01


Čauky.
To, že mám ráda snídaně už všichni víte. V poslední době jsem si docela oblíbila i chystání teplých večeří vím, že je to divný, když je venku třicet stupňů. A že ráda jím veganská jídla už víte jistě také. Proto je i tenhle recept veganský. Vznikl, když jsem doma ze zeleniny měla pouze brokolici a kousek cukety a přece se to stalo jedním z mých nejoblíbenějších jídel. 5 ingrediencí a 10 minut času. No není to super? 

Základ tvoří těstoviny z černých fazolí. Když jsem je zkoušela poprvé, trošku jsem se bála, jak to bude chunat. Je pravda, že nechutnají jako klasické těstoviny, ale je možné že vám zachutnají právě tak jako mně. 

Ingredience:
těstoviny z černých fazolí
brokolice
cuketa
lahůdkové tofu
lahůdkové droždí

Postup:
Tofu si nakrájíme na kostečky a dáme péct na 10 minut do trouby předehřáté na 180-200°. Mezitím si nakrajíme zeleninu a dáme ji vařit současně s těstovinama do vroucí vody do jednoho hrnce na 8 minut. Obsah hrnce zcedíme a zasypeme lahůdkovým droždím podlě chuti. Promícháme a přidáme opečené tofu z trouby. Máme hotovo, 3x hurá!






You Might Also Like

12 komentářů

  1. Super. Rychlé, jednoduché a výborné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo konečne som našla na nejakom blogu super zdravý recept! S fazuľovými špagetami už mám skúsenosti a síce sú trochu iné, než sme u bežných zvyknutý, tak chutia dosť dobre a ja som si ich robila tiež s brokolicou, akurát že som ju rozmixovala na omáčku a pridala bazalku a orechy, vďaka čomu to chutilo ako pesto omáčka :)

    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to mě těší :) tu pesto omáčku bych také mohla vyzkoušet, díky za inspo :)

      Vymazat
  3. Vypadá to hodně hezky :) lahůdkové droždí miluju! A takovéhle špagety jsem ještě nikdy neměla. Přemýšlím ale o nich nebo z jiných luštěnin :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lahůdkové droždí je pecka, nechápu jak jsem dřív mohla existovat :D já jsem se těchhle těstovin bála, ale nakonec se staly oblíbenými :)

      Vymazat
  4. Vyzerá to naozaj lákavo. :) Musím vyskúšať. :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně vyzkoušej, doufám, že ti to bude chutnat :)

      Vymazat
  5. Tak to vyzerá naozaj veľmi chutne :) Určite sa rada týmto receptom inšpirujem

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to je přesně typ jídla, který naprasto milujuuuu <3 Rychlé a určitě moooc dobré :-P Musím vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tie cestoviny som kedysi jedla a kombinovala s mäsom, ale už mi nejak prestali chutiť, tuším tie zelené mám ešte doma :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)