MarpoArena

15:07


Čauky všichni!
Miluju slunečný počasí, což už jistě všichni víte. Proto jsem nesmírně ráda, že se nám vysoké teploty a sluníčko drží. Příští týden jedeme se školou na vodák, tak nám držte palce, ať máme taky pěkné počasí. 

Dneska jsem se vám rozhodla napsat o hlavním důvodu našeho A Little trip to Prague. Možná jste to z názvu některé pochopili, možná taky ne. 

Jak už asi víte (pokud čtete nějakou dobu můj blog) poslouchám Marpa & TroubleGang. Vážně už je to přes dva roky, co si mě naprosto získali, i když si můžete říct, že se ke mně rap a hiphop moc nehodí. Mám ráda texty Marpových písniček i tu jejich melodii-nemelodii. 

Protože Marpo se ničeho nebojí a nenechá si kecat to svých snů a cílů, 19. 5. 2018 se uskutečnil koncert, který najdete na instagramu jako #marpoarena. O co šlo? no přeci o koncert v pražské O2 areně. Kapacita byla 12 000 lístků, které se všechny vyprodaly. To bych nebyla já, kdybych se tohohle nechtěla zúčastnit. Lístek jsem si koupila rok dopředu a už jen čekala, až bude květen. Vážně jsem se těšila. Původně jsme měli jet úplně v jiné sestavě, ale protože se nám to týden před akcí poměrně hodně zkomplikovalo, nakonec mamka svolila, že pojede se mnou. Díky mami


Před samotným koncertem se konal průvod, který šel z Hlavního nádraží až do O2 areny. My jsme se ho nezúčastnily, ale prý ho šlo něco kolem 4 000 lidí. Každopádně jsme ho viděly a mamka se začala trošku bát toho, jaký to bude. V 19:00 jsme vyrazily směr O2. Dovnitř jsme se dostaly hladce, žádné fronty nebyly. Chtěly nás poslat stát na plochu, ale to já jsem nechtěla (předchozí zkušenosti), tak jsem si tak trošku vyprosila, že jsme mohly zůstat v prvním patře, kde se sedělo s tím, že si sedneme na schody. Vůbec nám to nevadilo.

V devět hodin začal 20ti minutový dokument o Marpové kariéře a půl desátí do celé vypuklo. A musím říct: klobouk dolů celýmu ToubleGangu za to, co tam předvedli. Nejenže stage byla naprosto skvěle udělaná, efekty byly na jedničku a celá scéna byla prostě pecka. Bylo to laděný do postapokaliptyckýho světa a vážně skvělý. 
Co bych snad ocenila ještě víc je energie jakou do toho všichni na stagi dávali. Bylo vidět, že si to opravdu užívají a jdou do toho na plno. Obdivovala jsem je a ještě do teď obdivuju, za to, co tam předvedli. Jako host byla přítomná Lenny, která si zazpívala s Marpem písničku Kruh a poté zahrála na klavír při skladbě Dopis


Rozhodně si myslím, že takovýhle úspěch si Marpo zaslouží a obecně všichni členové. Určitě na tom mají zásluhu všichni, jak on říká. I mamce se to líbilo, hlavně jsme měly parádní místo, kde do nás nikdo nežduchal ani nic podobného, takže super. 

Fotky moc nemám, proto všechny fotky jsou z Marpovi stránky na FB. Sice na blog dávám výhradně své fotky, ale chci aby jste měli nějakou představu :). ZDROJ FOTEK
Pokud chcete, můžete se kouknou na aftermovie.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Páni, 12 000 lidí, to teda muselo být něco. Na takhle velké akci jsem ještě nebyla. Marpa také ráda poslouchám :) Je dobré, že jste chytly dobrá místa, aspoň jste si to mohly opravdu užít! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo, tolik lidí, tak to musel být docela zážitek. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, musela to být super akce. Já ale nemám ráda tolik lidí pohromadě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)