Plavkové trendy 2018

10:01

Ahooj!
Prázdniny se nám blíží rychlostí blesku a jsem si jistá, že se alespoň někdo z vás chystá k moři. Ať už ano, nebo ne, plavky potřebujeme zkrátka každá a v poslední době je tolik možností, jaké plavky se koupit, že mně z toho kolikrát hlava kolem.

Vždycky koukám na Pinterest když potřebuji nějakou inspiraci a vždycky se mi tam líbí tolik plavek, ale pak přijdu do obchodu a jsem zklamaná, protože tam žádné podobné modely plavek nemají.

Přesně takové plavky nabízí e-shop Manzara. Dostala jsem od nich nabídku na spolupráci a hned jak jsem se koukla, co právě nabízejí za plavky, byla jsem nadšená. Přesně odpovídají letošním trendům, ale najdete tam i klasičtější. Myslím, že si zde vybere úplně každý.

PLAVKY SE ŠŇŮRKAMI
Možná si podle nadpisu nedovedete moc představit, o co se jedná, ale až uvidíte obrázek, tak si určitě vzpomenete, protože tenhle typ vídávám poměrně hodně často. Musím se přiznat, že si nedokážu moc představit, jak se s tím dá opalovat, abyste neměly tu šňůrky vypálené, ale na opálenou pokožku mně to přijde super ozvláštnění.

PLAVKY POKRYVAJÍCÍ VRCHNÍ ČÁST HRUDNÍKU
Delší dobu jsem přemýšlela, jak tenhle typ plavek vůbec nazvat, protože mě nenapadal žádný vhodný název. Prostě to nejsou klasické trojúhelníčkové plavky, ale zakrývají vám více vršek, přičemž jsou častokrát doplněné o různé šněrování, což se stalo v poslední době velmi populární nejenom na plavkách, ale i na různých tričkách a šatech.

JEDNODÍLNÉ PLAVKY
Dříve něco, co nosily výhradně jen ženy, které nechtěly ukazovat bříško, dnes trend, který vidím čím dál tím častěji. Ze začátku se mně to úplně nelíbilo, ale začínám tomu přicházet čím dál víc na chuť. Podle mě je to ideální na taková ten čtvrtý den dovolené, kdy už jste opálení.

PLAVKY S OZVLÁŠTNĚNÍM
Poslední taková kategorie, kterou jsem si vybrala jsou plavky, na kterých je nějaký zvláštní prvek nebo mají zvláštní střih či vzor. Osobně se mi jich líbí hodně a kdybych si měla vybrat jen jedny, měla bych s tím docela problém. Ať už se jedná o nějaké kytičky, průstřihy nebo něco podobného. Neříkám, že je to vždycky extrémně praktické, ale na efekt, je to super.

Upřednostňujete klasické plavky, nebo se držíte trendů a zkoušíte i netradiční střihy nebo různá ozvláštnění? A co říkáte na jednodílné plavky? Jste pro nebo proti?

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Plavek je teď nepřeberné množství, některé mi přijdou hodně vkusné a krásné, jiné méně, ale tak každého zaujme něco jiného. Třeba ty se šňůrkami jsou krásné, ale myslím, že na ně člověk musí mít postavu a taky "náladu" - mě by asi rozčilovaly šňůrky všude :D
    Já si teď koupila plavky víceméně klasické, ale zamilovala jsem se do nich na první pohled :3

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu, tady u těch trendy plavek hodně záleží na postavě, jakou člověk má. Já mám taky doma dvoje klasické, jedny teda se vzorem a druhé jenom černé a patří mezi moje nejoblíbenější :D

      Vymazat
  2. tak toto nie je veľmi pre mňa, akože všetky vyzerajú nadherne, ale ja som skôr na minimalistické ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se držím klasiky - pásové plavky, jednobarevné, nejčastěji černé, ale nedávno jsem si pořídila z H&M plavkovou podprsenku se šněrováním a miluju to, protože to nemá kde kdo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu všechny odpovídají letošním trendům. Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Priznám sa, že som trošku plavkový maniak...nie je leto kedy by v mojom šatníku nepribudli nove plavky. :D JA si momentálne najviac ulietavam na trende celých plaviek. :) Avšak na opálenie sú naj klasické dvojdielne plavky, kde vŕšok má trojuholníkový strih. :) Aspoň podľa mňa. :) Inak veľmi pekný článok.:)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednodílné plavky se mi taky strašně moc líbí, akorát nějak nemůžu najít nějaký, který by mně seděly. A souhlasím s tebou, že co se opálení týče je trojůhelníkový střih nejlepší :) děkuju :)

      Vymazat
  6. Páčia sa mi plavky so šnúrkami a rada by som si kúpila aj jednodielné plavky. Tie som ešte doma nemala.
    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný článek ja vlastním podobné plavky jako jsou na první fotce ty černé :) jinak se mi taky moc líbí ty na poslední fotce černé s růžovými kytičkami :)


    TheBlondieTale


    OdpovědětVymazat
  8. Mám to stejně. Na internetu vidím spoustu nádherných plavek, přijdu do obchodu a tam úplně obyčejné. Akorát nedávno jsem si jednodílné plavky objednala z Bonprixu a jsou super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda už plavky koupené mám, ale jsou krásné!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda klasické bikiny a líbí se mi i překřížení, ale i celé plavky, nicméně celé nenosím :)
    .
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Plavky se šňůrkami mi přijdou na opalování vážně nepratické, ale ty pokrývající horní část hrudníku jsou krásné <3

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful selection, I'm trying to find a halter bikini because I love them but I still haven't find the perfect one for me ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle jsou hezké kousky, ale na koupání si je nedokážu představit. Mám ráda klasické dvojdílné plavky, které jsou super i na opalování a nerada v tomhle experimentuji. Ty jednodílné jsou pěkné :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že tyhle plavky jsou spíše pro holky, které moc nemají rády koupání :)

      Vymazat
  14. Letos bych potřebovala koupit nové plavky, ale na mě je to boj :D Já mám ráda klasické trojúhelníčky. Přiznám se, že se mi nové trendy nelíbí. Ani šněřování, ani silnější vršek. Ale stejně jako tobě se mi čím dál více líbí jednodílné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Ja veľmi na tie všelijaké divné strihy plaviek nie som, na fotku síce pekné, ale opálená by som bola "na debila":D Klasika je klasika:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, z praktického hlediska jsou nejlepší ty klasické plavky, tyhle jsou pěkné na fotku na instagram :D

      Vymazat
  16. Ak mám byť úprimná, tak tieto nové plavkové trendy sa mi nepáčia. Niektoré síce sú pekné, ale myslím, že dosť nepraktické. Hlavne čo sa týka opálenia. Preto by som do nich asi nešla. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  17. U většiny plavek mám problém, že opálení bude vypadat naprosto otřesně. Což je příklad většiny zmínených.
    Třeba jednodílné plavky se mi neuvěřitelně líbí a rozhodně si je objednám, ale nebudu s nimi chodit k moři nebo na venkovní bazén, právě kvůli blbému opálení.
    Osobně jsem fanoušek "obyčejných" dvojdílných plavek jen s krásnými vzory. :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch jednodílních si myslím, že je důležité je nosit až když už je člověk dostatečně opálený a nebudetolik poznat ten přechod :)

      Vymazat
  18. Skvělý článek :) Pro mě vynikající zdroj inspirace, protože zrovna sháním plavky. Je docela výzva najít ty pravé :) Třeba ty se šňůrkami vypadají krásně, ale když si pak představím to pruhované opálení :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)