Restaurace Havana | kousek Karibiku na okraji Brna

11:45


Čauky!
Dneska přicházím zase s takovým malým tipem a tentokrát na restauraci. V neděli měl můj brácha narozeniny (14) a naprosto miluje mořské plody. Možná se tomu budete divit, protože většina dětí tyhle mořský potvory zrovna nemusí. No každopádně naše napadlo, že to oslavíme obědem v brněnské restauraci Havaně

Havana je restaurace nacházející se v části Brno-Líšeň. Byla jsem tam poprvé, ale naši tam už párkrát byli a říkali, že je to super, takže jsem se těšila. Taky nám s bráchem říkali, ať se nenecháme odradit tím, jak to vypadá zvenku. Opravdu z vnější části byste vůbec neřekli, že se o nějakou restaraci jedná, nachází se mezi bytovkama vedle malé prodejny Albertu. 

Ovšem když vlezete dovnitř, jsem si na 100% jistá, že budete příjemně překvapení. Jakoby jste se přenesli do karibského ráje - na Kubu. Restarace je obrovská. My seděli v části, která krásně hrála teplými barvami - žlutá, červená, oranžová.




Zdi jsou popsané různými vzkazy od zákazníků, v zadní části se nachází akvárium a značnou část restarace tvoří rumy všeho druhu. Po usazení ke stolu jsme s mamkou každá dostali žlutou růži, jako pozornost. 

A teď přišla ta nejhorší část. Co si dáme? Jídelní lístek není klasický, ale vybíráte na tabletech. Je to něco nového, ale je to super, protože každé jídlo je doplněno fotkou, takže přesně víte, co si objednáte. 

Po poměrně náročném vybírání jsme si všichni čtyři dali předkrm - salát s krevetami a k tomu rozpečené bagetky. Hlavní jídla jsme už měli různá: taťka si dal steak z tuňáka, brácha salát z různých mořských potvůrek a my dvě s mamkou paellu (něco na styl rizota) s kuřecím masem a mořskými plody. Bylo tam napsáno, že je to pro dvě osoby, ovšem když nám to donesli, hned nám bylo jasný, že to nemáme šanci sníst. Snědly jsme půlku a byly jsme tak nacpaný, že zbylou půlku jsme si nechali zabalit.

Celkově všechno jídlo bylo hrozně dobrý, strašně jsme si pochutnali. Ceny jsou dražší, ale na takovou událost, jako je třeba oslava narozenin je to vážně krásné místo. Navíc má restaurace tak příjemnou atmosféru, že zde člověk nemůžu mít špatnou náladu. 







You Might Also Like

19 komentářů

  1. To vyzerá skvele! Osobne morské potvory veľmi nemusím, vždy mi je po nich nejako zvláštne, ale napríklad krevety som ešte nikdy neochutnala. Takisto ani paellu, tú by som si rada niekedy v blízkej budúcnosti dala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm do Brna jezdíme poměrně často, takže moc děkuji za super tip :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Ta výzdoba je opravdu super, hodně doladí atmosféru :) Jesli je ta palea ten kotel na posledních fotkách, tak se ani nedivím, že jste si to nechaly zabalit s sebou! Je toho opravdu hodně :O Já ale mořským plodům neholduju :D Zkoušela jsem je loni v Benátkách a za mě ne :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně ten kotel to je, pro dvě osoby toho bylo vážně strašně moc :D někdo se těch mořských plodů bojí svým způsobem, že je děsí to, jak to vypadá a že by to měli sníst :D

      Vymazat
  4. Tak to si mě opravdu překvapila, protože málo dětí mořské plody má rádo. Všechno vypadá moc pěkně, já teda taky moc mořské plody nejím ale krevety klidně sním :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě krevety mám ze všech mořských plodů asi nejraději, různé chobotničky a tak taky sním, ale krevety jsou nejlepší :)

      Vymazat
  5. Tie tvoje články o jedle sú vždy že bomba a väčšinou ostanem po nich hladná :D ale vyzerá to neskutočne! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá to tam naozaj krásne a to jedlo, jedná báseň. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale náhoda, zrovna v pátek jsme tam byly na večeři :D Vaří úžasně a kdyby jsme neměli tak dlouhou cestu domů asi bych neodolala nějakému drinku. :) To co sis dala vypadá suprově, já si nemohla absolutně vybrat, nakonec jsem zvolila takovou "tradiční" věc a dala si kachni prsa.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu, do toho jídeláku jsem koukala snad 20 minut než jsem se konečně rozhodla co chci :D

      Vymazat
  8. Tam to musí být super. Jídlo v tabletu jsem ještě nikde nevybírala. No, dala bych si. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. the place looks fantastic and the food looks delish too! Anyway, just dropping by to say hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow along if you like. Have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, restaurace vypadá příjemně.
    Já moc nemusím mořské plody kromě čerstvých krevet. A potom miluji ryby jako je lososek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Losos patří mezi moje úplně nejvíc oblíběné ryby a celkově i jídla a čerstvé krevety mám taky moc ráda :)

      Vymazat
  11. To je krásné a vypadá to úžasně, kdybych neměla Brno tak daleko, hned bych vyrazila. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Now I'm really really hungry after looking at the pics, everything looks delicious! And I love paella, when I went to Valencia I tried the best one I ever tasted in my life, I adore everything with rice ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)