My summer plans

12:23


Čauvec!
Nevím jak vy, ale já pomalu už od března odpočítávám dny do konce školy a začátku letních prázdnin. Teď uz to konečně vypadá, že se dočkám. Ačkoli mně přijde, že celý školní rok utekl neskutečně rychle, jednotlivé dny a týdny se táhnou. 

Jako každý rok, mám i letos prázdninové plány. Vždycky nad tím s mamkou přemýšlíme pomalu do prosince a krátíme si tak čekání na teplejší počasí. Nedokážu si představit, že bych celé dva měsíce měla sedět doma a nepodnikla ani sebemenší výlet. Prázdniny si má člověk užít, když už se jich konečně dočká. Navíc jsem už na to zvyklá, že každý rok někam jezdíme. Tak pojďme na to :). 

1. Řidičák 
Jelikož je mně osmnáct, dělám autoškolu a myslím si, že závěrečné zkoušky mně výjdou na začátek prázdnin (čekám druhý týden v červenci). Upřímně se toho už teď docela děsím, ale snad to nějak zvládnu. Jízdy zatím docela kazím, ale přece žádný učený z nebe nespadl.  

2. Mořeeee
Bez dovolené u moře si snad nedokážu představit letní prázdniny. Jsem na to už tak zvyklá. Letos padl výběr na Mallorcu, kde jsme ještě nebyli. I když máme u nás taky tropické teploty, u toho moře je to přeci jenom takové jiné. Jestli jste někdo na Mallorcu byli, určitě uvítám různá doporučení na pláže a místa, určitě si plánujeme půjčit auto. 



3. Budapešť
Nikdy jsem v Maďarsku nebyla a Budapešť je prý krásné město. Jedeme tam s mamkou a bráchou jen na pár dní, každopádně se těším. Takže pokud máte nějaké tipy, co v Budapešti navštívit, nebo kam si zajít na jídlo, budu ráda, když mi to napíšete. 

4. Nezapomínejme na Česko
Bez výletů po Česku by to nebyly prázdniny. Každý rok jezdíme na pár dní na nějaké místo buď v Česku a nebo u našich sousedů na Slovensku. Letos padl výběr na Jizerské hory. Chození po horách a celkově v přírodě mám rok od roku raději


5. Tábor 
Teď jsme se přesunuli do druhé poloviny srpna, kdy doufám ještě nebudu mít deprese z toho, že se čtvrťák blíží rychlostí blesku. Každoročně jezdím na náš vesnický tábor a letos to bude už třetí rok, co jako instruktor. Vzdycky je to jeden z nejlepších týdnů o prázdninách, protože si užijeme hodně zábavy a je to takové na pohodu. 

A co vaše plány na léto? Jedete do zahraničí, nebo zůstanete v Česku a nebo skombinujete oboje? 


You Might Also Like

23 komentářů

  1. Krásné plány :) Taky doufám, že se letos podívám do Budapeště :) Hodně štěstí u závěreček ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě nevím, zda se nám podaří někam vyrazit. Na Mallorce jsem byla, taky jsme si půjčili auto a bylo to super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Uzi si krásne leto. Ja to nechávam na spontánne nápady. Ale more ti závidím!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
  4. Tak já zas mám v plánu řidičák začít, vlastně už jsem přihlášená a začínám v červenci :D Držím ti palce! Jinak samozřejmě výlety po Česku, trávení času s kamarády a přítelem, menší dovolená do Barcelony, práce:) Čtvrťáku se neboj, letos jsem ho dodělala a nebyla to vůbec hrůza, jak se zdá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ti držím palce s řidičákem, někdy je to docela o nervy :D jé do Barcelony bych se taky chtěla někdy podívat :)

      Vymazat
  5. Tak to máš celkem dost pěkných plánů, tak at si to pořádně užiješ :). Já letím s přítelem na dovolenou do Turecka, ještě jsem tam nikdy nebyla, takže se moc těším :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Turecko je pěkný, určitě si to moc užijete spolu :)

      Vymazat
  6. To vypadá, že budeš mít léto pěkně nabité. :-) Určitě se ti bude líbit jak v cizině, tak v Jizerkách. Těším se na nějaké fotky, u nás letos moře nejspíš neklapne, protože rekonstruujeme a penízky jsou potřeba jinde, tak alespoň načerpám tu energii z fotek. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce v autoškole, já ted dělala závěrečky napodruhé a jsem z toho dost ve stresu. Zatím jsem to nedala já ani nikdo jiný z naší autoškoly takže je evidentně něco špatně :D A jink krásné cestovací plány, na Mallorce i v Budapešti musí být krásně :) Taky bych se tam jednou ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé moc krásný a propracovaný článek!
    Držím ti pěstičky pro štěstí, ať zvládneš řidičák na poprvé. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super plány na leto! držím palce na autoškole ale to isto dáš :) a Budapešť určite pozri je nádherná a je tam toho strašne veľa čo vidieť ja tam chodím každý rok a stále mám čo pozrieť! :D :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snad to zvládnu :) No tak to toho projdeme tak 1/10, když tam jedeme pouze na dva dny :D

      Vymazat
  10. Budapešť je super! Ja tam možno tiež pôjdem opäť :)
    Ja mám zatiaľ naplánovanú 1 dovolenku a dva výlety a uvidím či ešte niečo vymyslím, keďže v septembri sa ešte chystám na taký väčší trip, musím predsa aj pracovať niekedy :D
    Aaa ešte veľa šťastia pri vodičáku!:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné plány! Já se spíš podívám o Čechách a užiju si hezké dny volna :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  12. Budeš mít parádní prázdniny. Já sice prázdniny mám, ale půlku z nich musím strávit na povinné praxi - takže se na žádnou velkou dovolenou nechystám, spíše výlety po Česku s rodinou a s přítelem, rodina u nás a tak. Zítra odjíždím na pár dní na Broumovsko a pár dní na to do Jižních Čech s přítelem, kam se moc těším(e) :)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
  13. Na Mallorce jsem byla loni. Pokud nechcete jen ležet na pláži, ale chcete i nějaký zážitek, pak si půjčte kola. Ne vždycky jsou v úplně kvalitním stavu, ale jezdit se na nich dá. My si je půjčovali dvakrát. Poprvé bylo vše v naprostém pořádku, podruhé jsem měla vyfouknuté jedno kolo, došlo mi to až při cestě, ale už jsem se nevracela a cestu jsem s ním odjela. Pak si určitě udělejte výlet do katedrály La Seu v Palmě. Je to asi to nejzajímavější, co se dá na Mallorce z památek vidět. Jinak si myslím, že to bude spíš na povalování se na plážích. Byla jsem tam na přelomu května a června a už tak tam bylo docela na padnutí, ale uvidíš, jak se vám počasí podaří. Co se pláží týče, bydleli jsme v Cale Blavě, takže jsme na pláže chodili tam. Občas jsme taky zašli do El Arenalu, v Palmě jsem si jen smočila nohy. Točilo se tam hromada fotbalistů, kteří chlastali z pětilitrového kýblu nějaký alkohol a vyřvávali na celý ostrov. Já osobně mám radši takové ty klidnější a menší pláže, kde se koupe maximálně pět skupin. Na takovou pláž jsem v Palmě nenarazila. :D

    Tak, snad se ti tam bude líbit. Já mám prázdniny taky docela narvané, ale že bych je celé proležela... to si ani nedokážu představit. Krásné prázdniny! :)

    ATUNAI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tipy, uvidíme, jak se nakonec rozhodneme :) taky Ti přeji Krásné prázdniny :)

      Vymazat
  14. Tak nech ti všetko presne takto vyjde! :) tiež si neviem predstaviť stráviť celé prázdniny takmer doma. Je fajn len tak ležať s knižkou alebo pozerať seriál, ale aj po troch dňoch vie mať toho človek dosť. držím palce v autoškole, ja som presne takto pred rokom začínala s jazdami a som ozaj rada, že už to je za mnou. My by sme tento rok radi vyrazili do Grécka, ešte nikdy som tam nebola, tak snáď sa to podarí. Budapešť je naozaj pekná. Keď sme tam boli, nepodarilo sa nám ju prejsť zďaleka celú, takže rada by som sa tam znova niekedy vrátila. No a na tábor idem tiež tento rok ako inštruktor, takže som na to zvedavá :D

    OdpovědětVymazat
  15. Budapešť Ti mohu doporučit všemi deseti! <3 Byla jsem tam začátkem června a naprosto jsem si tuhle metropoli zamilovala. Brzy budu publikovat článek s tipy, tak se stav na můj blog, kromě těch hlavních atrakcí chci zmínit i tipy na pěkné podniky nebo poradit s veřejnou dopravou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)