tian-De | objev krásu přírodní kosmetiky z Tibetu

11:34


Ahooj!
Značku tianDe jsem vůbec neznala. Nevěděla jsem, že něco takového exituje až jednou přišla mamka s tím, že jedna kolegyně v práci to používá a je s produkty spokojená, tak si řekla, proč to taky nevyzkoušet? Pořídili jsme si domů dva produkty: tělovou sůl Krystaly z Mrtvého moře a deodorant Natural Veil Cristal Stick. 

A co je vlastně tianDe? Jedná se o přírodní kosmetiku z Tibetu. Společnost při výrobě respektuje originální tibetské, čínské a altajské receptury. Kosmetické prostředky byly vyvinuty na základě receptur orienální medicíny (sama mám zkušenost s čínskou medicíou a přijde mi to velice zajimavé a rozhodně to má něco do sebe) a nejnovějších vědeckých poznatků. 

Společnost vyrábí přípravdy od pečující kosmetiky, přes dekorativní, potravinářské doplňky až po různou kosmetiku pro muže. 


TĚLOVÁ SŮL KRYSTALY Z MTRVÉHO MOŘE
Sůl z mrtvého moře se používala už ve starověku. Dokonce už staří římané znali její blahodárné účinky na lidskou pokožku. A proč je tak skvělá? Ze 70% se skládá z minerálních složek (obsahuje 26 minerálů např. hořčík, který chrání organismus před stresem a dokonce snižuje projevy různých alergií; sodík; vápník). 

Sůl má krémovou konzistenci a opravdu citíte zrnečka soli v prstech, jakmile začnete sůl rozstírat po pokožce postupně se z ní stane něco s podobnou konzistencí jako mýdlo, takže se s ní dá normálně umýt. Stimuluje cirkulaci krve, čímž napomáhá k odstraňováním celulitidy (nutno připomenout, že pouze sůl vás celulitidy nezbaví, důležitá je také zdravá strava, dostatečný pitný režim a cvičení). Navíc produkt skvěle voní a opravdu vám bude připomínat alespoň v prvních chvilkách dovolenou u moře.

Musím se přiznat, že ze začátku jsem byla docela skeptická a nevěděla jsem, co od toho čekat. Ale příjemně mě to překvapilo. Sůl je na těle příjemná a lehce si na její zvláštní strukturu zvyknete. Osobně ji můžu rozhodně doporučit, máme doma už druhé balení a myslím si, že budeme s používáním pokračovat i dál. 


DEODORANT NATURAL VEIL CRISTAL STICK
Obě dvě s mamkou si myslíme, že používání klasických chemických deodorantů není zrovna něco, za co by nám naše tělo bylo nějak extrémně vděčné, proto byla tohle jasná volba. Jedná se o krystalický deodorant, který je přírodní alternativou klasických deodorantů, tudíž tělu nijak neškodí (neobsahuje hliník). Krystal alunitu, ze kterého je deodorant vyroben je sopečného původu a už ve starověké Číně byl používán jako prevence nepříjemného zápachu. 

Krystal se dá navíc využít při hojení drobných poranění nebo při poštípání hmyzem. A jak se používá? před samotným použítím ho akorát namočíte do vody a můžete jej aplikovat. 

Co píšou na webu:
Krystalický deodorant Natural Veil:
 - 100% přírodní produkt
 - neobsahuje emulgátory, které zalepují póry a narušují funkci
 - má antibakteriální účinky potních žláz
 - absolutně neškodný, protože neobsahuje alkohol, nevyvolává alergie a nedráždí, snižuje škodlivé chemické  substance zánětlivost
 - nevyvolává alergii
 - neobsahuje oleje, které zanechávají skvrny na oblečení
 - je bez zápachu
 - mohou ho používat těhotné ženy, kojící matky, alergici a nemocní bronchiálním astmatem


Teď už se přesuneme k osobní zkušenosti - myslím si, že deodorant je ideální na podzim a zimu, kdy se člověk tolik nepotí. Eliminuje zápach, ale jakmile přijde léto a člověk se začne více potit, přijde mi, že účinky deodorantu slábnou. Každopádně si myslím, že je mnohem lepší jej používat než různé deodoranty, které obsahují hliník. Těm byste se měli vážně vyhnout. 

Oba produkty bych vám chtěla doporučit. Určitě se podívejte na stránky tianDe, věřím, že každý si zde nějaký produkt, který by ho zaujal. A když už ne oba produkty, tak alespoň tu sůl určitě vyzkoušejte



You Might Also Like

17 komentářů

  1. Tak ta sůl vypadá fakt skvěle! Jsem na tyhle "peelingy" poslední dobou fakt ulítlá, tak díky moc za tip:D. Jinak deodoranty moc neměním, radši zůstávám u svých ověřených, ale určitě nemusí být špatný:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for your honest and detailed review. Am always on the look for reviews on new products.
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Have a great day!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem o téhle kosmetice slyšela a ta sůl mě velmi zaujala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. I'd love to try the deo, i find it interesting but i'll look for it on autumn, on summer i need something stronger.. But I love that it's natural, that's good! Thanks for the review ^^
    xx

    OdpovědětVymazat
  5. Značku tiež nepoznám, ale produkty sú super! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage
    VEĽKÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Prírodnú kozmetiku vyhľadávam v poslednej dobe dosť často už ma akosi nebavi kupovať stale do isté napríklad z avonu alebo oriflame kde napíšu že prírodne a to ma od toho fakt daleko, taky crystal deodorant mám doma od balei ale par krat som ho skúšila a od vtedy mi leží doma ale mala by sommu dať ešte šancu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Navíc si myslím, že přírodní kosmetika je pro naše tělo mnohem prospěšnější :) určitě dej crystal deodorantu ještě šanci, byla by škoda ho nevyhoužít, když už ho máš doma :)

      Vymazat
  7. Skvělý článek :) O této kosmetice už jsem slyšela a ráda bych ji vyzkoušela :) Zkouším teď trochu více přejít na přírodní kosmetiku, takže něco od Tiande určitě pořídím :) Ten peeling se solí vypadá totiž vážně dobře .)

    OdpovědětVymazat
  8. Od TianDe jsem zkoušela náplasti - na rýmu, bolest v krku a taky svaly a klouby (mám od malička problém s bolestí v jednom koleni a rameny, tak na střídačku, i podle počasí a tak...) A za mě naprostá spokojenost. Opravdu to pomáhá. Vlastně mě od té doby skutečně ramena ani koleno nebolely.
    Jen mě docela mrzí, že je to katalogová značka a nelze ji objednat normálně přes eshop, nebo mám aspoň takový dojem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo o náplastích jsem ještě neslyšela, ale bylo by super je vyzkoušet :)

      Vymazat
  9. Ještě tak před týdnem by jsi mě tímto článkem překvapila, ale teď už ji znám :) Přítelova mamka ji prodává :) Jsem moc ráda, že jsi napsala i něco obecně o značce, to jsem vůbec nevěděla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Ta sůl mě zaujala, to vyzkouším. :-) Jinak tu značku jsem doposud neznala. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Soľ ma veľmi zaujala, vyzerá skvelo a ešte k tomu má aj super zloženie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  12. Značku znám ze sociálních sítí, ale na vlastní kůži jsem nezkoušela :-) třeba se někdy rozhoupu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)