5 places to visit in Summer in Czech Republic

16:31


Čauveccc!
Blíží se letní prázdniny a hodně lidí vymýšlí, kam pojedou na dovolenou. V dnešní době jezdí čím dál víc a víc lidí k moři a pomalu zapomínají, jak krásná je Česká republika a jak krásná místa tu máme. Jo jasně, taky jezdíme k moři a každý rok se na to strašně těším, ale najdeme si během prázdnin a nějaké ty dny na poznání práve naší země. 

Dneska jsem se rozhodla napsat článek o 5 místech, které bych vám doporučila navštívit v létě. Třeba si z toho někdo vezmete inspiraci na výlet, ať už vícedenní, nebo třeba jen jednodenní, jako spestření v horkých prázdninových dnech. Přece jenom je potřeba toho léta využít. 

ČESKÉ ŠVÝCARSKO
Nádherná krajina a hlavně Pravčická brána, na které se dokonce natáčela jedna scéna Letopisů Narnie. Většinu času chodíte lesem, takže je zde přijemně, i když teploměr ukazuje hodně přes 20°. 



KRKONOŠE
Vážně hodně rádi jezdíme v létě na hory. Nejenom proto, že máme prostě léto radši než zimu, ale taky proto, že většinou je v létě na horách příjemně. Tak akorát na kraťase a tričko, maximálně večer mikinu. Krkonoše jsou krásný, ať už tam jedene v zimě nebo v létě. My vylezli na Sněžku a pak se šli podívat na pramen Labe, kde po cestě potkáte malé potůčky a vodopády.




ZÁMEK LEDNICE
Bydlím poměrně nedaleko, ale i přesto, jsem byla v Lednicko-valtickém arálu asi jenom dvakrát v životě. Každopádně je to tam moc hezký. Obecně bych tuhle lokalitu doporučila například na cyklo výlet, i když zrovna kolem zámku se na kolech jezdit nesmí, ale když je povede, nikdo vám nic neřekne. 


Janův hrad

HRAD PERNŠTEJN
Tak na Pernštejn to mám takových + - 40km, možná míň. Byla jsem tam tak 5x a ačkoli nemám hrady moc ráda, na Pernštejně se mně líbilo. Natáčelo se zde i několik pohádek. 


ŠUMAVA
Na jihu Čech jsem strávila pár dní minulé léto a věnovala jsem tomu samostatný článek, který si můžete přečíst TADY. Rozhodně bych doporučila navštívit Černé a Čertovo jezero, která jsou obě fakt moc hezká.







You Might Also Like

17 komentářů

  1. Jééj :) Lednický aj valtický zámok som už navštívila, je tam ozaj krásne. Rovnako aj hrad Pernštejn niekoľko rokov dozadu (dosť veľa rokov dozadu :D ). Ale čo sa prírody týka, tak nikde z tvojich zmienených miest som, žiaľ, nebola. Ale určite by som chcela Česko pochodiť, je to tam naozaj pekné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Česko je opravdu krásná země právě i co se přírody týče :) určitě třeba Šumavu nebo Krkonoše navštiv, jestli budeš mít možnost :)

      Vymazat
  2. Krkonoše a ceske Švýcarsko miluju. Je tam opravdu krásně a určitě tam chci znovu :) Jinak moc krásné tipy :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj krásne miesta! :) Do Ledníc by som sa chcela ísť veľmi pozrieť. :) Hádam mi to tento rok už vyjde. :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak to doufám, že ti to výde, opravdu to stojí za to :)

      Vymazat
  4. Musím říct, že kromě Lednic jsem nikde jinde nebyla... a proto jsem taky ráda, že v létě asi vyrazím na Šumavu! :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  5. Dekuji za tipy! Ted na zacatku leta to nejvice hodi!

    The Gown 👗http://www.thegown.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na lednickém zámku jsem byla a je to tam nádherné. Svezli jsme se po okolí v kočáru s koňmi.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné tipy a nádherná místa. My teda letíme pryč, ale cestování po Česku taky plánujeme a snažíme se i klasicky přes rok. Opravdu jsou krásné kouty po té naší zemi a sama mám ráda sever a jih, tam to mám nejvíc projeté. Na západ a východ se ještě chystám :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tam je naozaj veľa krásnych miest, ja som bola zatiaľ len dvakrát v Prahe ale určite Česko navštívim aj viackrát, pretože sa mi tam naozaj páči ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne typy na výlety a tie fotky sú jednoducho nádherné! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ohh, really beautiful places, I love Czech Republic! I was there a few years ago and fell in love with every city I went to: Prague, Český Krumlov and Kutná Hora, so I have to come back because I didn't have enough time to see everything I wanted to visit ^^ I'm from Tenerife but I live in Madrid and love travelling, can't wait for the next trip!
    And I just followed you, hope you follow back :)

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Čechy jsou opravdu nádherné, osobně dávám přednost přírodě před hrady a zámky, i když ani těmi občas nepohrdnu :-) Díky za tipy, určitě je brzy využiju, obzvlášť to České Švýcarsko a Krkonoše mě lákají.

    OdpovědětVymazat
  12. Pravčická brána mě okouzlila už v 7. třídě a ráda bych se na ni někdy zajela podívat. Bohužel to máme dost z ruky, takže bychom tam poznávali určitě více míst na delší dobu :) Hrad Perštejn ani neznám :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé typy. My s manželom objavujeme hlavne Slovensko a Českú republiku. Ostatné krajiny chceme objavovať až potom :-) SR aj ČR sú krásne krajiny a je škoda, že ľudia si to neuvedomujú a radšej chodia niekam inam ;-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju za inspiraci, to České Švýcarsko! Úplně mě to inspirovalo vymyslet nějaký malý road trip. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)