Vodák 2018

14:39


Ahoooooooooooooj!
Přesně tak nějak se všichni zdraví na vodě. Jelikož jsme ve třetím ročníku, tak nás letos čekal vodácký kurz. Od pondělí do pátku, klasika. Doufala jsem, že budeme mít pěkný počasí, protože na tom strašně záleží. A taky, že se nám to splnilo, na lodích jsme mohli sedět v kraťasích a tričkách na ramínka téměř všechny dny kromě čtvrtka. 

V pondělí ráno jsme vyrazili směr Veselí nad Lužnicí a vzali jsme to s krátkou zastávkou v Táboře. Ubytování jsme byli kousek od Veselí v takovém kempu, kde byli chatky většinou po čtyřech a měli jsme polopenzi. Hned první den jsme si byli vyzkoušet, jaké to na těch loďkách vlastně je. Ze začátku mně to přišlo strašně nestabilní, ale zvykla jsem si. Strašně jsem se bála, že se tzv. cvakneme (překlopíme se od řeky), ale naštěstí, jsme byli šikovní a zůstali jsme krásně suší. 


Co si budeme povídat, ale na školním kurz na střední škole moc v noci klid není. Byla jsem ráda, že jsem naspala něco kolem 5-6 hodin. Sice přerušovaně, ale lepší než nic. Ono když člověk celý den pádluje tak je z toho takovej unavenej, i když jedna moje kamarádka měla pořád strašně moc energie, což jsem nechápala :D. 


Druhý den na nás nastoupili s nejdelší trasou - 19km po Nežárce. Ono se to nezdá, ale když máte takovou vzdálenost pádlovat, dá vám to pěkne zabrat. Navíc jedna loď praskla a tekla do ní voda, takže se v ní nedalo jet, tudíž jsme si ji já a můj splolujezdec zavázali za svoji a podstatnou části cesty jsme ji táhli. Myslím, že nemusím říkat jak jsem přijela do kempu totálně vyřízená a zralá tak akorát do postele. 

Ve středu, přesně uprostřed týdne jsme sjížděli Vltavu. Předtím jsme však navštívili Český Krumlov, je to fakt krásné město. Někdy bych si tam chtěla udělat cílený výlet a strávit tam celý den. Co se jízdy po Vltavě týče, délka trasy byla stejná jako předchozí den - 19km. Ovšem tentokrát to šlo mnohem líp, protože byl větší proud, takže jsme nemuseli tak moc pádlovat. Nevýhoda na druhou stranu byla, že bylo hodně kamenů, tudíž jsme si museli dávat pozor, aby jsme nenarazili. Na konci dne byla obrovská průtrž mračen, ale brzo to přešlo. Deštěm se ochladilo počasí, ale mně to nevadilo, bylo to docela příjemné po těch vedrech.







Předposlední den kurzu, poslední den na vodě - prý vodácká maturita. Čekala nás Lužnice, která byla prý Mekka vodáků a je tam pár těžkých úseků. Musím říct, že nám oboum v loďce to přišlo úplně v pohodě a myslím, že jsme si poslední vodu krásně užili. Po sjetí řeky jsme navštívili město Třeboň, kde už jsem předtim párkrát byla. Tam jsme měli velmi špatnou zkušenost s obsluhou v restauraci uprostřed náměstí, taková zahrádka venku, takže pokud tam někdy budete, nechoďte tam. 



Poslední den (dneska) jsme pouze navštívili Jindřichův Hradec, kam jsme museli jet, protože to bylo nařízený od školy, ale nikomu se tam moc nechtělo, ani těm učitelům ne. Navím spánkovej deficit se na nás všech začal pěkně podepisovat, takže se nám nic nechtělo. A pak uz jenom rovnou domů. 

Kurz byl super, ale už jsem se vážně těšila domů. Byli jste někdy na vodě? 


You Might Also Like

15 komentářů

  1. To muselo být opravdu super. Já na vodě ještě nikdy nebyla a navštívili jste krásná místa.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já na vodě ještě nebyla, mám z toho trošku strach:D. Když jsem byla malá, nějak se nám loďka vždycky převrhla:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě z toho jsem měla vážně strach, ale byli jsme šikovní a nepřevrátili se :D

      Vymazat
  3. Tak to máte super, že mávate takéto výlety/kurzy. My so školou chodíme každoročne na nejaký školský výlet alebo na výlety do zahraničia. Na vode musel byť teda sranda :)

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My zase nejezdíme do zahraničí, ale tenhle kurz se vydařil :)

      Vymazat
  4. omg so beautiful! this pictures are stunning!

    cute blog! i'm following and I would love if you could follow me too =)
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpovědětVymazat
  5. Na tyhle výlety hrozně ráda vzpomínám. Vždycky to byla prča :D Nic jsme nenaspali, ramena spálený a úplně celí promočení :D Je skvělé, že navštěvujete i města. Krumlov je nádherný!

    Jinak máš moc hezký blog, možná by tě zaujal i ten můj, budu ráda, když mě třeba budeš také ráda navštěvovat 😊 .

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň má člověk na co vzpomínat, to je pravda, i když občas je to pěkne náročný :D jinak děkuju moc :)

      Vymazat
  6. Jéžiš tak to bych se nedala - pádlovat :D My byli se školou na cyklistickém kurzu a naprosto s tebou souhlasím - v noci klid není, ale tak já to dospala doma, když jsme se vrátili (to jsem naspala třeba 24 hodin za víkend, beze srandy) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing pics, ohhh!! I see Český Krumlov ^^ It's the most beautiful place I ever seen, like a fairytale.. So beautiful!

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Naše škola místo vodáckého kurzu ve třetím ročníku pořádá cyklisťák :) Já bych se takhle na vodu asi bála, ale s přítelem bych to i zkusila :D Mamka jezdí v bráchou každej rok na Divokou Orlici na víkend :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jest potkali různé školy, které to měly kombinované - cyklisťák i vodák dohromady :D ale určitě se neboj, není to nic hroznýho, čekala jsem to horší :D

      Vymazat
  9. Na vodák hrozně ráda vzpomínám. Bylo to naprosto super. Zábava, zážitky, přátelství. To se mi vybaví při vzpomínkách :) A teď každý rok jezdíme tátové a děti a hrozně si to užíváme.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek. Na vodě jsem nikdy nebyla, i když mě tedy každý rok holky lákají. :) Jinak to nevyspání chápu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)