Avon pochod 2018

13:23


Další víkend, další akce. Kdo mě sledujete na instagramu, tak určitě víte. Snažím se tam být teď víc aktivní, takže pokud mě nesledujete, tak šup. 
Hned den po tom, co jsem se vrátila z vodáku jsem se vypravila na Avon pochod 2018 do Prahy. Myslím, že všichni víte, o co se jedná, ale kdyby přesto někdo nevěděl, je to pochod za zdravá prsa, který pořádá Avon a vstupenkou je růžové tričko, které si koupíte. Pánska trička byla šedá a dětská světle modrá. Přijde mi to super zúčastnit se nějaké takovéhle akce a tím přispět na dobrou věc. 

Vycházelo se přesně ve 12:00 ze Staroměstského náměstí a musím říct, že mě překvapilo, jak moc lidí tam bylo. Všude byla růžová - růžová trička, mašle, balonky. Pochod byl dlouhý 3km (i když mně přišlo, že byl delší). Navíc bylo strašné vedro.  Došli jsme do areálu Štvanice, kde bylo plno různých stánků a stage.

Bohužel kolem čtvrté přišla obrovská průtž mračen a tak jsme odešli. Než jsme trefili ja Hlavní nádraží, odkud jsme odjíždeli, byli jsme totálně promočení. Ono totiž do Prahy zas až tak moc nejezdím a trošku jsme se tam všichni zamotali. Tím náš výlet vlastně skončil. 





T-SHIRT: Klara, Avon
SHORTS: Gate
SHOES: Baťa
GLASSES: Reserved
BAG: C&A

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Adorei, o post de hoje :) lindas fotos.

    Beijokas da Camila e Carol

    já estamos de volta e já tem novidades

    Vamos Papear 

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky :) Na pochod bych taky ráda příští rok šla, líbí se mi že jde o dobrou věc a ještě k tomu z toho má člověk pěkný zážitek :) A tričko slušivé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Seems a really nice event, a lovely experience for sure ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som na tejto akcii nebola ale je fajn, že aspoň takto podporujú dobrú vec. Do Prahy chodím často a aj tak tam niekedy zablúdim takže si z toho nič nerob 😁


    Suesanqa



    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto pochode som už počula. Myslím, že tam bola Style with me od ktorej som sledovala ako to tam prebiehalo cez insta story. Krásna akcia. :)

    Ann´s Life

    OdpovědětVymazat
  6. O pochodě jsem již četla na jednom blogu a zároveň jsem koukala na video ACOS. Ta průtrž byla velká. :-) Jinak moc pěkné fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Je super, že se zúčastnilo tolik lidi!

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky a skvělá akce. Škoda, že začalo pršet.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) je to škoda, ale většinu dne bylo hezky, takže to zas taková tragédie nebyla :D

      Vymazat
  9. Je to prostě úžasná akce, já si to taky moc užila:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezká akce, je super, že ses zúčastnila, já jsem opět zaspala a o akci se dozvídám až po jejím konání. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď smutná, příští rok se můžes zúčastnit ;)

      Vymazat
  11. Videla som na instagrame u ACOS tú prietrž mračien, škoda, to tú akciu troška teda pokazilo. Ja som na AVON pochode nikdy nebola a až tento rok som zistila, že býva aj v Bratislave. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu krásné fotky :) Ta atmosféra má něco do sebe :) Ale já takovéhle akce moc ráde nemám, kde je spousta lidí :) Mám ráda svůj osobní prostor :D Proto se snažím podporovat i jinak neziskovky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Je to určite skvelá myšlienka a akcia :) Už viackrát som z Avon pochodu videla videá či fotky práve od báb z ACOS, super fotky! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké fotky. Je fajn, že se takových akcí účastní tolik lidí. :)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)