Wishlist | co si plánuji pořídit tohle léto

9:32


Ahoj, krásný první červencový den!
Léto je podle kalendáře v plném proudu i když to posledních pár týdnů zas tak moc nevypadalo. I prázdniny nám už konečně začaly (dočkali jsme se, jupí). Každopádně po zimě je kolikrát potřeba trošičku obměnit šatník a proto jsem si řekla, že si sepíšu něco jako takový wishlist, co bych si tak chtěla koupit. Koukala jsem i po různých e-shopech pro inspiraci. Proto sem dám i nějaké tipy na e-shopy, kde by jste mohli pořídit pěkné kousky :).

ŠATY, SUKNĚ
Chtěla bych také začít během letních měsíců nosit víc šaty a sukně, protože se mně to líbí a navíc to je strašně pohodlné, zvlášť když je kolem 30°. Koukala jsem že na otto-shop.cz mají pěkné šaty a pár mě jich tam zaujalo. Líbí se mi jak takové slušnější šaty tak i sportovnější.
TRIČKA SE SPADLÝMI RAMENY
Tento trend se mi nějakou dobu vyhýbal, moc jsem nechápala co na tom všichni vidí, ale postupně si mě naprosto získal. Bohužel, ještě nevlastním ani jediný kousek, proto jsem si řekla, že by to chtělo napravit. E-shop zoot.cz jistě všichni znáte, my tam s mamkou rády nakupujeme a co jsem tak koukala, mají pěkný výběr právě těchto triček s odhalenými/spadlými rameny. Jediná nevýhoda těchto triček je, že někomu to sluší a někomu ne (alespoň podle mě). Tak doufám, že se budu řadit do té první kategorie.
SPORT (plavky, sportovní triko)
K létu sport prostě patří. Když je venku pěkné počasí, lidi to více laká ven, ať už se jedná o plavání, cyklistiku, běhání, nebo třeba jen procházky. Já bych si chtěla pořídit nějaké nové plavky a třeba i nějaké to sportovní tričko, protože těch není nikdy dost. Letos je navíc trend v jednodílných plavkách, což bych také chtěla vyzkoušet. Jako e-shop jsem tentokrát vybrala zaful.com jako jediný zahraniční eshop. Určitě jej už znáte. Najdete zde mnohem více věcí, než jen věci na sport, či plavky.
BOTY
Já a boty, věčnej problém. Už mě začíná štvát, že mám jenom samé tenisky a když si náhodou vezmu šaty, tak si k nim nemám pomalu co vzít za boty. Proto bych to chtěla napravit. Vím, že kupovat boty přes internet, je riskatní, přesto se mně ot ještě nevymstilo. Myslím že na eobuv.cz si vybere snad každý, i mně se tam několik bot zalíbilo a to už je co říct :D.
ELKA UNDERWEAR
Snad jediná věc, kterou tady mám konkrétně. Jistě už jste slyšeli o Elka kraťasech na spaní a obecně o značce Elka (elka-underwear.cz). Už delší dobu nad ní přemýšlím a protože, je v létě v noci fakt teplo a snad nikdo nespí v dlouhách kalhotech a tričkách, rozhodla jsem se ji zařadit práve na svůj wishlist. Já teda spávám v kraťasích i v zimě, takže se mi budou určitě hodit. 
Tak to by by můj wishlist, doufám, že alespoň některé věci si během léta pořídím. A také doufám, že jsem vám dodala nějakou inspiraci. Máte nějaký wishlist? :)

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Pěkný wishlist :) Já si plánuji pořídit knížky, boty a plavky :D a taky ještě nejspíš kšiltovku:). Elka má moc pěkný kraťasy na spaní:)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  2. Great wishlist! I love the bikini, that print looks beautiful ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kraťasy na spaní jsou pěkné, i já jich mám hned několik. Trička se spadlými rameny se mi moc líbí, ale taky žádný kousek nevlastním. Krásný wishlist. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Spadlá ramena se mi taky vyhýbala, ale asi to tak zůstane ještě :D Sukně a šaty jsou super, ale moc je nenosím, nějak k nim nemůžu pořád najít cestu, ale už se to lepší! :D Plavky bych taky potřebovala :D Jé, o těch kraťáscích jsem slyšela :D Já spím taky v kratasech, ale nějakých starých, co už nenosím :D A taky i v zimě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spím právě taky v různých starých kraťasech a tak a řekla jsem si, že bych chtěla nějaké hezčí :D už mám jedny s Mickey Mousem, ale ne od Elky :D

      Vymazat
  5. Já a boty, to je taky jeden velký problém, naprosto tě chápu :D jinak se mi moc líbí ty plavky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká inspirace, já si plánuju pořídit hlavně plavky, ale nemůžu si prostě zaboha vybrat. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty plavky jsou boží :-) a kraťásky na spaní! Ráda si je kupuji v kompletu v Lídlu. No nejsou tak hezké a designové, ale také udělají službu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Já si píšu akorát wishlist věcí, které chci stihnout za velké prázdniny. Jinak co se týče oblečení si nepíšu :) Na kraťasy od elkaunderwear taky pokukuju u nějakou dobu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký inspirativní článek, taky mám stále ještě pár věcí které si na léto plánuji pořídit :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  10. Máš celkem podobný wish list. Se spadlými rameny chci jak triko, tak šaty. Ty už mám vyhlídnuté a co nejdříve si je chci koupit :) Plavky, boty a šaty taky potřebuji. A ještě si chci přikoupit nové brýle,ty staré už mam nic moc :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, brýle bych si taky mohla koupit :D jenomže realita bude beztak úplně jiná, budu ráda, když sezěnu alespoň dva kousky :D

      Vymazat
  11. Já žádný vyloženě wishlist nemám, ale kdybych měla, určtiě by se na něm taky objevily šaty a sukně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych si hrozně chtěla pořídit plavky vcelku a pak právě věci na sport. Brýle do vody, legíny, tílka, podprsenky... No je toho moc, co chci do sportovní výbavy.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se nám podaří sehnat alespoň většinu :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)