June in pictures

16:30

Ahooj!
Konečně začaly prázdniny. Snad si ani nedokážete představit, jak moc jsem se na ně těšila. Poslední týdny školy jsou vždycky strašně náročné, protože učitelé najednou zjistí, že nemají dostatek známek a že je potřeba to dohnat. Každopádně jsem to ve zdraví přežila a teď mám před sebou dva měsíce klidu. 

Květen jsem co se shrnutí týče tak nějak přeskočila, ani nevím proč, ale nebyla jsem schopná napsat alespoň trošku smysluplný článek. 

Naopak za červen se mně nakupilo víc fotek než je obvyklé. Asi jsem nějak víc fotila. Proto taky vyšel tenhle článek. Shrnutí června jsem pojala jako Month in Pictures. Sama mám tento typ článku ráda a tak mně to nepřišlo jako špatný nápad. 

postřehy z instastory 
mojito a cuba libre na Avon pochodu / jogurtové lívance na snídani v den, kdy jsem nemusela do školy / nejlepší ledové kafe se zmrzlinou jaké jsme kdy s mamkou pily v Cafe Globus (určitě zkuste ;)

traktor show 2018



dalešická přehrada a exkurze se školou na konci roku


moje oblíbené těstoviny z černých fazolí, rajčata a tuňák


čekání na kamarádku, která si zkouší oblečení v C&A, jejíchž nohu můžete na fotce taky vidět 


snad nejlepší iced latte, které jsem kdy v životě pila

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Kde jsi byla na ty traktorshow? :D U nás totiž v jedné vísce byla také.:)
    Jinak článek je super, mám moc ráda takové články.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Mňááám! Ty lasagně, miluju ♥ Už jsem je dlouho neměla a přemýšlím, že bych je zase připravila :) Moc Ti to sluší :-*

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, ty lasagne bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto príspevky mám moc rada! Hlavne fotky jedla. Všetko vyzerá mňamkózne!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
  5. Wow tolik krásných foteček a to jídlo? Achjoo mám hlad :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam medovník. :D Už chápu proč lidi vždy u nás u těchto článků naříkají. :D

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky i měsíc:) .
    Dostala jsem úplně chuť na starbucks ! :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) určitě zkus to iced latte, moje nejoblíbenější ve starbucks :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky :) Někdy si radši prohlídnu článek s fotkama, protože už toho čtení mám z práce až až. Kápla jsi mi do noty ! :D

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky a prázdniny závidím! To me už se bohužel netýká :\ :D

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  10. Tiež mám najradšej takéto články :) sú stručné, fotky sa dobre pozerajú.
    sú tie cestoviny z fazule dobré?

    OdpovědětVymazat
  11. Love the photos! Can't wait for July :)

    Would you like to follow each other?

    Xoxo

    www.loveminnie.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)