What we ate on Mallorca

7:35



Čauky!
Vítám vás konečně snad u posledního článku, týkajícího se Mallorcy. Tentokrát to bude článek zaměřený na jídlo

Většinou na dovolených máme All inclusive, takže si můžeme vybírat ze všeho možného, co chceme. Abych byla upřímná, každý rok na dovolenou jezdím s tím, že budu jíst hodně ryb a zeleniny, ale většinou mi to vydrží jen prvních pár dní :D. I když letos jsem zeleninu jedli opravdu hodně, ke každému slanému jídlu jsme měli ještě další talíř zeleniny. 

Dva dny jsme měli takové speciální - byla asijská a italská kuchyně. Když byla ta asijská, tak nám dokonce připravili sushi, z čehož jsme byli všichni naprosto nadšení. 



italská večeře


asijská večeře

V rámci All inclusive jsme měli zdarma i některé cocktaily. Zahrnovalo to i cocktail of the day, který byl každý den jiný, takže co bych jiného dělala něž testovala téměř všechny cocktaily, co nabízeli.


You Might Also Like

19 komentářů

  1. Tyjo, to jídlo vypadá velmi lákavě:-).
    Já osobně jím zeleninu velmi ráda, ale ryby..to pro mě není :D Vím, že mají dost vitamínů, co k životu potřebuji, ale raději si to nahradím něčím jiným:-).


    Jinak cocktaily vypadají velmi skvěle :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju all-inclusive na dovolene! :D jídlo vypadá skvěle a ty koktejly takyy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypadá nádherně! Hned bych si něco dala :) my jezdíme většinou s polopenzí, nedokážu do sebe na dovolené pořád rvát jídlo :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá naprosto božsky, bledá závist :) Úplně se mi sbíhají sliny :) Kdykoliv jsme měli s přítelem někde All inclusive, nikdy to nevypadalo tak dobře.

    http://everyday-lifecz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Yummi! Everything is so beautiful... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  6. To mi přijde super s tou asijskou a italskou večeří, to sushi bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hned jsem dostala hlad :D Vypadá to všechno suprově! :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, super výběr jídla a ty koktejly vypadají skvěle! :) All inclusive je super!

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělej článek! Letos jsem tam byla taky a bylo to úplně boží. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To jedlo, ale aj drinky vyzerajú úžasne! Muselo to chutiť geniálne, mňam! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  11. Já většinou jezdím sama na sebe a ubytovávám se skrz Airbnb, ale musím říct, že tohle vypadá hodně dobře! Ale nejvíc mě zaujal zelený drink :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  12. All the food looks delicious, the drinks too! My favourite summer drink is Summer wine, I love it ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda, že je to už poslední článek :) Články z Malorky se mi moc líbily, všechny! A to jídlo? No mňam!! Takových věcí, co ani neznám, musela bych vše ochutnat :) Věřím, že se vám dovolená moc povedla!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti články líbily :) některé věci chutnaly dost zvláštně, ale když má člověk tu možnost je ochutnat, tak proč toho nevyužít :)

      Vymazat
  14. Tiež máme posledné roky pri mori all inclusive a je to fakt super! Akurát ma vždy mrzí, keď vidím, koľko si toho ľudia ponakladajú aj na štyri taniere a zo všetkého zjedia tak polovicu a ostatné sa vyhodí .. to ma vie ozaj nahnevať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je druhá strana all inclusive no, bohužel se i takoví lidi najdou. S tím taky rozhodně nesouhlasím.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)