July in pictures

20:33

Čauky!
Máme polovinu prázdnin z sebou (říkám to, i když nesnáším, když mě to někdo řekne) a jelikož měl minulý článek s fotkama s uplynulého měsíce úspěch, rozhodla jsem se, že v tom budu pokračovat.

Teď nás přímo atakují tropické teploty, což mně osobně přijde už docela úmorné, chce se mně jen spát a nic se mi nechce dělat. Navíc v pokoji mám třicet stupňů, což na spaní není zrovna ideální. Mohlo by to klesnou alespoň na 28, tak uvidíme.

snad nejhezčí západ slunce za celý červenec, západy slunce miluju a v kombinaci s obilím, to vypadalo strašně krásně

čekání na letadlo na Mallorcu na letišti ve Vídni

botičky v Budatešti, jako památka lidí, které stříleli tak, aby padali do Dunaje

caesar salát 

fav drink v těchle vedrech - vychlazené kafe s hromadou ledu | zase jedna moje lívancová snídaně | jogurt, blumy, semínka, med a meloun

pokud vyfotit měsíc, kterej nevyšel podle představ

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Fajn článek a hlavně krásné fotky :) Opravdu povedené, nejvíc se mi líbí západ slunce, opravdu nádhera :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ten měsíc vypadá skoro jako sluníčko :D :D Ale ten západ slunce v obilí se Ti teda fakt povedl, to je nádhera!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, hlavně ten západ slunce a i měsíc se mi líbí.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Uchvátil mě salát Caesar, protože ho miluju!!:D Ale ne, krásné fotky, včetně západu slunce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing photos. I like this post... kisses

    Tnx for visit and I am follow you back <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful pictures, I love the ones of food, i'm hungry ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  7. ah, ja realne netusim, co by som robila v tychto horucavach, kebyze nemame doma klimatizaciu :D
    nohavice, co mas na fotke z letiska su velmi pekne! :)
    tak ked clovek foti mesiac mobilom, vela z toho zvycajne nebyva. aj ked uz pomaly sa fotaky na mobiloch zlepsuju, no stale to na dobre fotky mesiaca podla mna nestaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) podle mě záleží, co máš za mobil. Některé z těchto fotek jsem taky fotila mobilem :)

      Vymazat
  8. Moc pěkné fotky, zastihla jsi krásné okamžiky :) Třeba to slunce nad obilím je úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky, ten západ slunce je úžasný!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)