Cuketové lodičky

12:15


Čauky!
Nevím jak vy, ale my máme strašně moc cuket na zahrádce. Hledala jsem proto způsob jak hodně z nich využít. Tenhle recept už určitě znáte, je to hodně známe a navíc to strašně krásně vypadá.

Co budeme potřebovat? (8 lodiček)

  • dvě velké cukety
  • kuřecí maso (500-600g)
  • 5 středně velkých rajčat
  • 2 cibule
  • 4 stroužky česneku
  • sůl
  • pepř
  • sýr 
Cukety omyjeme (neokrajujeme), rozkrojíme na půl a ty půlky také ještě na půl. Vnitřek vydlabeme. Kuřecí maso si nameleme v mlýnku. Oloupeme cibuli a česnek, nakrájíme a osmahneme na pánvi do zlatova (prvně cibuli a česnek až na závěr za chviličku, jinak by zhořknul). Přidáme maso. Až je maso hotové přihodíme nakrájená rajčata na menší kousky a dusíme. Osolíme a opepříme podle chuti. Až je omáčka/směs hotová naplníme jí vydlabané cukety, a pečeme je na pečícím papíře 40 minut na 200°. 10 minut před koncem posypeme sýrem a necháme dopéct. Podáváme s opečeným toustem.







You Might Also Like

8 komentářů

  1. Cuket máme letos taky hodně, takže děkuji za inspiraci :) Já z nich naposledy dělala karbanátky s goudou a taky byly moc dobré :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, něco podobného jsem teď dělala, akorát to moje byl spíš jako Titanic :D Jsem tu cuketu měla přes celej plech :D Ale moc jsme si s přítelem pochutnali. Tentokrát se mi to maso fakt povedlo dobře dochutit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, o víkendu jsme měli doma něco hodně podobného :D Akorát ta cuketa byla kulatá, takže to bylo jaksi vydlabané vevnitř :D Ale moc dobré :) Samotná cuketa mi moc nechutná, ale když se k tomu něco dobrého přidá, je to skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle mamka dělala něco podobného pro ségru s kuskusem :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Letos je to více než trefný recept. Přece jen úroda cuket je letos nadpřirozená. Navíc se rodí mega mutanti. Já cuketu teda nejím, ale teta třeba dělá i cuketovou hořčici :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  6. Super recept! My dělaly s mamkou cuketové rizoto a bylo to vyborne❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, miluju cukety za to, jako jsou variabilní a dá se s nimi kouzlit. Vypadá to moc dobře!
    HEzký den, Mirka
    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdy som na cuketu nebola, ale toto vyzerá úžasne! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)