Mallorca | huge photo diary

9:43

fotky z letadla samozřejmě nesmí chybět. snad poprvé se mně povedly takové, že jsou publikovatelné, tak si je přeci nemůžu nechat pro sebe :D

Čauky!
Vítám Vás u dalšího článku týkajícího se naší dovolené na španělském ostrově Mallorca. První článek jsem věnovala hlavnímu městu Palma de Mallorca a teď už se pojďme podívat na zbytek fotek, které jsem během celého týdne pořídila. 

Předem Vás musím upozornit, že fotek mám opravdu hodně, tak doufám, že máte photo diary rádi. Vemte si něco dobrýho k jídlu, nebo alespoň k pití a pojďme se na to podívat. 

MOŘE A PLÁŽ, KAM JSME SE CHODÍVALI KOUPAT
zvláštní bylo, že první dva dny, které jsme na této pláži strávili, byly úplně obrovské vlny, což jsme si všichni čtyři náramně užívali. avšak zbylé dny se na mořské hladině nehnula ani vlna a celé moře připomínalo spíš jede velký azurový rybník









VÝLET DO MĚSTEČKA, KDE SE KONALY TRHY S JÍDLEM, OBLEČENÍM A DALŠÍMU RŮZNÝMI VĚCMI
ochutnali jsem mandlový likér a taky čerstvě vymačkaný pomerančový džus 











PLÁŽ FORMENOR
jedna z nejznámějších a také prej nejhezčích pláží na ostrově. k mému překvapení tam nebylo ani tolik lidí, jak jsem očekávala. zdrželi jsme se dvě hodiny a na vykoupání to tak akorát stačilo, voda byla krásně teplá a čistá





HOLUBÍ VYHLÍDKA
snad nejhezčí vyhlídka, kterou jsem kdy v životě viděla. ale musím říct, že je v takové výšce, že při pohledu dolů se mi kolikrát dělalo až špatně. ale výhled nádherný, to musíte uznat







AREÁL HOTELU
bydleli jsme v hotelu Valentin park club a hotel byl opravdu skvělý, všechno bylo krásně čisté, areál obrovský, dva bazény, dva bary, zahrada s palmami a všechno prostě krásné. 






OSTATNÍ
ulice na Mallorce ve kterých se dá stratit rychleji a lépe, než si myslíte. sama jsem se tam jednou úplně zamotala, že jsem si pak musela zadat hotel do navigace abych se dostala zpátky :D 

a taky západ slunce, který jsme chytli jenom první den




máte rádi photo diary články? byli jste/pojedete na dovolenou k moři?


You Might Also Like

23 komentářů

  1. Oooch dostala má tá zmrzka, neskutočnú chuť mám teraz :D A ináč Mallorca vyzerá z tvojich fotiek naozaj krásne, najmä to azúrové more! :O Wow!

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Vypadá to tam úžasně a to světle modre moře....aaa, krásné! Mě teprve dovolené čekají. A tento typ článků je zábavný, člověk se může inspirovat :) Moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny článok a fotky sú ešte krajšie! Úplne z nich cítim tú atmosféru!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá úžasně, určitě sis to užila :))
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné fotky! :) Na Mallorce som aj ja bola a veru je to naozaj krásny ostrov! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Letos sice k moři nepojedeme, ale na Malorce jsem už byla a bylo tam nádherně. Krásné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. I looove all the pics, looks so relaxing and beautiful!
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju fotky z letadla. :D Jednou jsem dělala brutální koláž kde každou fotku dělilo asi 5 minut z 4 hodinového letu. :D
    A ty zmrzliny! Měli lékořicovou? :D
    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být super, hlavně je to skvělej nápad! :D a lékořicovou si myslím, že zrovna neměli, to bych si určitě všimla :D

      Vymazat
  9. Vyzerá to tam ozaj krásne :) Ja som tento rok pri mori ešte nebola, ale verím, že sa tam ešte dostanem.

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to tam nádherně, ta vyhlídka je fakt úžasná.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky! :) hned bych se tam jela podívat! :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  12. Foto diary články z cest jsou boží! Moc se mi tento formát líbí :) K moři nee, rodiče nezaplatí a já nemám penízky :D Nebo to aspoň nemám v plánu, ale třeba se nějaká last minute objeví :) Hotel celá vaše dovolená vypadá jak z pohádky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba zažiješ ještě nějakou spontanní cestu :)

      Vymazat
  13. Wow fotky vypadají úžasně, snad se někdy na Mallorcu taky podívám :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky! (Hlavně ten západ slunce.) Co je to za místo na poslední fotce? Je mi nějak povědomé, ale nemůžu si vybavit, kde to je. :)

    ATUNAI

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, hned bych někam letěla. My zatím vybíráme destinaci a hlídáme nějakou lákavou last minute. Koukali jsme zatím sem: https://www.nev-dama.cz/leto/destinace a jsem opravdu zvědavá, kam se podíváme. Už se moc těším na moře!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)