Nuxe | francouzská přírodní kosmetika

10:08


Čauky!
Máme tu další článek se zaměřením na kosmetiku. Zdá se, že to bude moje oblíbená rubrika. Tentokrát se jedná o značku Nuxe. Divila bych se, kdyby jste o této značce ještě neslyšeli, protože jejich olejíček atakuje v poslední době všechny časopisy pro ženy zaměřené alespoň z části na kosmetiku.

Opět jsem zkoušela některé produkty s mamkou, protože ona je dostala k narozeninám. Vyzkoušely jsme právě časopisy tolik opěvovaný olejíček, sprchový olej a tělové mléko.

Nejprve krátce o značce:
Historie značky sahá už do 50. let minulého století. Jedná se o přírodní kosmetiku, která se snaží využívat sílu rostlinné části přírody a je zcela bez umělých barviv, parabenů a živočišných složek s vyjímkou medu a obecně včelích produktů. V dnešní době je Nuxe jedničkou mezi kosmetickými značkami ve Francii a vlastní téměř 45 patentů co se výroby kosmetiky týče. Kdyby někoho zajímalo jako vznikl název, tak se jedná o spolejí dvou slov NaturE + lUXe (příroda a luxus).

NUXE PRODIGIEUX - SPRCHOVÝ OLEJ
Jako první jsem vybrala sprchový olej z řady Nuxe prodigieux, která obsahuje parfém a sprchový gel s vůní suchého oleje Huile Prodigieuse. Olej obsahuje jemné třpytky, je vhodný pro všechny typy pokožky. 

Účinky: šetrně čistí pokožku, zanechává ji sametově hebkou s jemným zlatavým třpytem a příjemně voní. 

Můj názor: Podle mě je sprchový gel příjemný, akorát po chvíli mám pocit jakoby vysušoval. Opravdu má jemné zlatavé třpytky. Co se vůně týče, není nijak výrazná. Pokud preferujete výrazné vůně u přípravků na sprchování, tenhle produkt zřejmě nebude to pravé pro vás.


NUXE REVE DE MIEL - ULTRA ZKLIDŇUJÍCÍ TĚLOVÝ KRÉM 
Krém obsahuje arganový olej s ječmenem, což napomáhá zklidnění pokožky. Dále pak obsahuje bambucké máslo, slunečnicový extrakt, vitamin E a med. Je vhodný spíše pro sušší typ pokožky. Intenzivně vyživuje, zklidňuje a hydratuje i velmi suchou pokožku

Účinky: Udržuje hladkou a pružnou pokožku, vyživuje, skvěle hydratuje a zjemňuje.

Můj názor: Hladká a hydratovaná pokožka vydrží až do druhého dne, takže tělový krém je opravdu pro sušší typ pokožky. Ovšem nevýhoda je, že strašně dlouho trvá než zaschne. Ještě po půl hodině cítíte, že jste se něčím natřeli a oblíkat se na to není zrovna příjemné. Co se vůně týče, neumůžu upřímně říct, že by nějak zvlášť voněl.


NUXE HUILE PRODIGIEUSE - ZÁZRAČNÝ OLEJ
Tenhle malý zázrak ve zlaté lahvičce jsem si schválně nechala až na konec. Pokud jste nikdy neslyšela o Nuxe produktech, tenhle olejíček vás rozhodně nemohl minout
Jedná se o univerzální olej, který se dá použít jak na pokožku, tak na vlasy.  Složení je poměrně dost složitá záležitost. Obsahuje dva typy vitaminu E,  vzácné rostlinné oleje (např. brutnák lékařský) dále je nově přidám olej z japonské kamélie a arganový olej. Je vhodný pro všechny typy pokožky. 

Účinky: vyživuje pokožku i vlasy a dodává jim hebkost, vyhlazuje nedokonalosti, rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty.

Můj názor: Tenhle olejíček mě ze všech tří produktů zaujal úplně ze všeho nejvíc. Co musím vyzdvihnout je to, že je na pleti opravdu moc příjemný, krásně se vstřebá a nezanechává mastný film. Navíc nádherně voní, takže máte opravdu pocit luxusní péče. Na vlasy jsem ho nezkoušela, lahvička je poměrně malá a na moje vlasy bych jí na jedno použití vypotřebovala tak půlku, což vzhledem k ceně opravdu nechci. 

Malý tip: pokud byste měli o olejíček zájem, neobjednávejte ho z oficiálních stránek Nuxe. Zde je cena opravdu hodně vysoká a to 730kč za 100ml lahvičku. Co jsem se koukala tak na Notinu seženete přesně ten samý produkt ve stejné velikosti za 605 korun, což je sice taky hodně, ale přece jenom je to o něco méně šílené. 
Jinak cena zbylých dvou produktů je 240,- za sprchový gel (199,- Notino) a 




You Might Also Like

20 komentářů

  1. Okolo téhle kosmetiky stále chodím a furt nevím nevím jestli něco zkusit.
    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nejvíc bych ti doporučila ten olejíček, i přes tu cenu :)

      Vymazat
  2. Vypadá to krásně a jako kvalitní kosmetika :) Kosmetiky mám teď dost zásob, ale až dojdou, možná tuhle vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle značce už jsem slyšela, mám jí na seznamu věcí co jednou vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Slyšela jsem o ni, ale vždycky vyhraje jiný produkt :) třeba jednou něco vyzkouším, zkusit se má přece všechno

    OdpovědětVymazat
  5. O značce jsem myslím, že už slyšela, ale nikdy jsem od ní nic vyzkoušela. Zaujal mě ten olejíček, hlavně je super, že je univerzální a dá se použít jak na vlasy tak na pleť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem už něco málo od této značky vyzkoušela a byla jsem spokojená. Nejvíce mě zaujal olejíček. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Jak nečtu dámské časopisy, tak mě tyto produkty a značka úplně minuly :D Z tvé recenze mám pocit, že zase tak boží nejsou. Nedivím se, proč jsi to nechtěla zkoušet na vlasy, měla bych to úplně stejně :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. One of my fav brands )

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá úžasně a kvalitně :) škoda,že mám tunu kosmetiky, kterou ani nestačím spotřebovávat :D

    OdpovědětVymazat
  10. O značke už som počula a celkom ma zaujala, ale podľa tvojej recenzie by to nebolo veľmi pre mňa. Napríklad tú vôňu mám rada veľmi intenzívnu. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. O značce už jsem slyšela několikrát a kolikrát si něco chci pořídit ale nějak z toho vždycky slehne. Produkty vypadají fakt zajímavě, tak snad si něco pořídím už konečně od této značky :D.

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  12. I didn't try anything from NUXE cosmetics, but this seems pretty good! Lovely post dear! ♥

    I follow your blog, can you follow back? Thanks! :)
    xoxo

    Inspiring beach outfits

    OdpovědětVymazat
  13. Značku poznám, ale ešte som ju nikdy neskúšala. Vyzeerá super! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne fotky :) O značke Nuxe nepočujem prvýkrát, no ešte som od nej nič neskúšala, aj keď na ten suchý olej mám zálusk už niekoľko rokov

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  15. Značku neznám, ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kosmetiku Nuxe znám zatím jen z recenzí, ale vidím, že ji budu muset vyzkoušet a mimochodem, máš moc pěkný blog :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  17. Tvoj blog vyzerá veľmi pekne a je vidieť, že si na ňom necháš záležať. Fotky sú krásne a články prepracované.

    www.b4edl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)